Alla inlägg under augusti 2008

Av Johansson - 31 augusti 2008 22:30

haha Freddies kommentar i rubriken då ja haha. träffa gudan dudan och tog en cigg. sen har vi en speciell dejt efter skolan på torsdag :P haha

Cia e typ arg på mig :( inte kul men snäckan jag pallade inte vara 5te hjulet.

freddie och jag stack iallfall till kirseberg idag haha. käka pizza på baronessa. för dom har sinnes god pizza. synd bara att salladen va äcklig. nu börjar snart en ny jävla vecka i skolan :( VILL INTE!!!! men sen e det helg vilket ska bli väldigt kul. match till helgen jöööö!

jaja men nu e det läggdax för mig.

sen har jag faktiskt blivit bestulen! någon har stulit glödlampan i min taklampa :'( tror de e thomas alva edisson som spökar här haha. nä nu e jag för trött å börjar svamla en jävla massa haha. HA DE BRAO!

Juste kan ju säga att jag spanar på dig! :P

Av Johansson - 31 augusti 2008 18:05

me looove that song :P iallafall nu :P

okej freddie has moved on nu :P känns lite små skumt med tanke på att han tydligen inte kan va trevlig mot mig då :S men va fan ska man göra :P hoppas han bler lycklig med henne =) fick ju veta det ida och jag ska inte ljuga det kändes faktiskt lite. pallaa inte va hemma så stack ut och tänkte lite. känns jobbigt att det bara ändrades över en helt. då va jag nog lite snällare. jag höll på med en jävla massa killar fast under en lång period. och nej gick aldrig hela loppet men mysa lite får man :P och jag kom på att jag behöver inte vara svartsjuk haha. för grejen e den. att vill jag ha KK, one nights, pojkvän. så har jag en del alternativ. och vissa av dom har jävligt mycket muskler :P:P haha störd e jag. men de ja vill komma fram med är att jag inte är svartis :P jag kan få allt du har och lite till. utan att blinka HAHA

Av Johansson - 31 augusti 2008 12:05

igår skulle de då bli deep men planerna ändrades helt. när kvällen kom visade det sig att vi bara va tre stycken som skulle ut. och då va jag inte intresserad. stannade hemma och käka kräftor med familjen och hade faktiskt riktigt trevligt =) men när klockan var nio började jag känna abstinensen så syrran och jag stack till bowlingen grogga å spela lite. å vi va grymma :P haha sen stack vi upp till DD och då kom "andy" fille pache fia och nån annan tjej. vi hade grymt roligt haha dansa me en 50årig tjej och mobbade filles jävla fjärilar haha. när dd stängde drog vi vidare till krille haha och har ingen aning om vad vi höll på med men fan va alla skulle slicka på mig haha. och senare fick man ju komplimangen "du smakar precis som nivea" HAHA vid typ halv 5 drog jag till vårbo och träffa lasse. satt och snacka i typ en timme. sen drog jag hem. hade verkligen en grymt rolig kväll igår haha. något som inte e så roligt är att syrran filmade oss haha. inte kul att se idau haha. något som däremot va kul att se va att jag trotts en massa cider (2) och drinkar (13) + mat har jag 20 kronor mer idag än när jag stack hemifrån igår ;) grymmeja

imon e det skolan igen och nedräkningen mot nästa helg påbörjas. om den ens blir hälften av igår så e jag skit nöjd haha.

Av Johansson - 30 augusti 2008 18:09

igår va det KB me helena cia fia thomas å johan. hade rätt kul faktiskt. men va bög trött. å på tal om bög så blir de deep ikväll haha :P


men ida e GUDAN me!! :D:D för danmark blev inställt för alla jobbar imon. men sånt som händer :P

ska leva ala existensialismen nu. =)

lev inte för att hitta en mening med livet

utan lev för att hitta mening i livet =)

så kan det gå det du :P

har dansat med pappa idag haha till cobrastyle me robyn :P

haha pappa e kul ibland. nu e det kräftskiva som gäller. najs! haha


RIP

Av Johansson - 28 augusti 2008 07:59

idag e de träning baaaby :P och jag ska försöka halta runt på banan litta :P kommer nog inte gå så jävla fort men va fan ska man göra?! haha kan ju inte bara skita i träningen. då blir man tjockis jue haha nä men vill verkigen satsa på bandyn nu. vill ju spela dam serien haha


träffade fiia igår. gick på obset lite sen satt vi på DD och grogga å käka. snacka lite om allt som hänt. ska träffa henne ida me för att se hur det är med henne. så måste bara säga RIP farfar liden och hoppas att att du inte led din sista tid. (och jag vet sjukt dåligt att jag inte kan hans namn)

skolan nu då. svenska C ska jag läsa. smarte fan :P haha väntar på att amna ska röra sin feta röv hit haha. sen efter e det cafe ne*erfitta som gäller haha. får ju bjuda amna på frulle ida eftersom hon RÄDDA min förra torsdagen när jag va bakis :P träffa inte cia i veckan säger jag bara :P träffar man inte gudan förrän vi slutat idag då :( men då ska vi kränga potatisbullar haha. sjukvård ida då haha ska brata om kärlkramper och ödem å grejer. kul kul. saknar praktiken som fan. men snart e det dax igen jueee.  nä men vad säger ni? ska man ut och röka nu då? JA FÖR DE SKA MAN!

Av Johansson - 25 augusti 2008 22:18

okej ny kommer ett sånt dära aggresvit inlägg igen. läs och njut!


okej måste bara säga att du är en jävla idiot! om du ens är det?! jag fattar mig inte på människor som dig. verkligen jag gör inte det. visst kan du vara söt och gullig vissa dagar (och missförstå inte mig jag gillar inte dig då helle) men andra dagar är du bara korkad =) och ja nathalie olsson jag pratar om dig. jag e så trött på din jävla attityd. det e verkligen inga stora saker utan bara små saker du göra ibland. och det är just det som gör allt så jävla onödigt. sorry men om jag kommer in på en lektion och säger "hej maggan" varför bryr du dig då. jag e trevlig jag hälsar. men när du dyker upp efter att du lyckats bli sjukt IGEN och inte ens kan hälsa på våran nya lärare utan direkt sätter dig ner å börjar fråga mig om vad vi jobbar med. stör lektionen ja BALL. och sen fattar jag inte hur du inte kan det. jag menar visst du e "sjuk" 92 % av varje termin men va fan lite måste ju fastnat å hjärtat har vi redan gått igenom 2 år nu på gymnasiet. och i högstadiet. så det kan inte vara så jävla svårt att gissa var allt sitter eller?! och förlåt kanske gör en höna av en fjäder nu men är sjukt trött på din attityd och tro de eller ej men det är alla andra med. Alla andra. och snälla hata mig med gör det. =) snälla make my day. haha och varför inte köra en sån söt liten utfrysningsgrej som du gjorde innan haha. det va så jävla skönt haha. nä nu e det fan dax att gå å lägga mig jag menar man behöver ju sömn för en god hälsa och vill ju verkligen inte va sjuk HELA TIDEN!!! haha och jag vet borde inte bry mig om det heller. men vi har så roligt när vi driver med dig när du e sjuk haha. alla sitter och gissar vad som e fel på dig idag och sånt haha. KUL

Av Johansson - 24 augusti 2008 14:12

men jadå! spela första matchen med HÅKANSTORP igår :D:D vet inte riktigt vad som hände men vet att vi kan mycket bättre. iallafall 2 snäpp upp :D men det kommer det kommer :P va sjukt kul iallafall. min mamma va till och med och kolla. min mamma!!! sinnes! haha men hon satt på burlövs sida. SVIKAREN! :P men jag har förlåtit henne. för hon gillade maten jag lagade :D hon sa faktiskt till mig nu när jag kom hem att hon tyckte att jag verkade mycket gladare i Håkanstorp :P att det typ sken om mig hahaha. men konsigt man e glad me så härliga tjajor?!


är sjukt nöjd med tillvaron just nu. Gudan is back! :P vilket gör mycket. säsongen e igång. karin helmersson eller va fan hon hete har gått i pension haha kan det bli bättre :P sen på lördag smäller det ju :P då lämnar man sverige haha för danmark men ändå. club in med töserna. kommer bli grymt kul bara å säga till om någon vill med :P sen ska man ju vara me i bachlerett eller hur fan de stavas haha. ball. :P


jag kom på en sak igår. haha krig e sjukt. "det är ryska versionen av kurra gömma" haha sen måste jag säga att jag saknar vårbo lite. kolla klassfoto för någon dagar sen. och fan va vi gick bra ihop ändå :P

 och jag va ju med i skol sången haha

och lotta sjunger melodi

och våran linda en polis vill bli

vår elin har en intellekt

och Erica eldade som faan för hon va skolans pyroman


vår fancy nancy har sån stil

och simon glänste i sin leksaks bil

och lonnie är en jätte påg

nikolina satanist och slex är nationalist

arg de va tider de :P


hahaha


Av Johansson - 20 augusti 2008 23:11

" Tack för att du finns. du betyder så mycket att det går inte ens att beskriva "


Och vet du vad snäckan. tack för att du finns. tack för att du e en bitch när jag behöver det. och tack för att du vet vad du ska säga när jag behöver stöd. seriöst du betyder grymt. jag skojjar inte jag e fan kär i dig! känner ingen sexuell attraktion eller så. så im still straight. men gumman jag vet inte vad jag ska säga. men älskar de senaste dagarna. bara ligga i sängen med dig och snacka och ha kul. skratta. eller idag att bara gå ut och promenera. och snacka och har kul. sen e de kanske inte dö ball att sitta full nu när man ska ta bussen 06:55 imon. men va fan. de e värt det.

Älskar dig gumman. vill spola fram tiden. 1 år, du vet vad som väntar =)


LIFEHOUSE

-simon

- take me away

-You and me

<3

Couse its you and me and all other people

with nothing to do nothing to lose

and its you and me and all other people

adn i dont know why i cant keep my eyes of from you





Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards