Alla inlägg under februari 2009

Av Johansson - 28 februari 2009 19:07

gud vad jag kan bli sur ibland.

dock tror jag att det handlar om att jag inte ätit eller sovit. men ändå

jag lägger mig i sängen. tänkte att ja skulle sova en timme eller två innan jag skulle iväg ikv. men icke. då börjar folk ringa som fan och undra var jag tar vägen!

palla ER!

nej. jag sover. skicka sms för fan.

och så säger jag att jag vet inte än ska sova sen ringer jag upp.

ja ring om 10 svarar folk.

nej jag ska sova typ 1 timme minst. men nej. nu kan man inte sova.

lika bra att hoppa in i duschen då ja.

käka

sen dra. kommer ju dock inte vara pigg och glad ikv.

HEJDÅ!

Av Johansson - 28 februari 2009 16:05

har man precis kommit hem från center syd.

vi stog först i kö i typ 20 minuter för kaffe. sen kolla grabbarna på kläder.

då fick jag bära runt på över söta lilla tösen ida.

jag vill också ha en bebis! haha

Av Johansson - 28 februari 2009 13:01

hinner komma hem. slänga i mig en halv macka och nu ska ja till center syd. haha


im still here. but it hasnt been easy... <3

Av Johansson - 28 februari 2009 12:33

kom precis hem.

igår blev det inte riktigt som jag tänkt mig.

stack till matte och gjorde vid mig där. stack till sara med då ville alla dra dö tidigt. så vi va på brese strax efter 11.

satt mest och dryga första timmen. sen kom zabina och det livade upp stämningen lite. en stund senare kom även sonny.

cia carro louise och johan trilla också in.

och till slut åke henning å några till.

va faktiskt riktigt ballt där ett tag. mycket folk och man kände typ hälften haha

men som vanligt är det en viss person som sabbar kvällen. nämner inga namn.

så stack vid typ tre. då drog man till typ drottningtorget tror ja haha. sov där inatt. väldigt mysig natt även om jag dela säng med världens stör! haha :P

nu ska ja kasta i mig nån mat. inte käkat på över 24 timmar (H) haha och e inte ens hungrig. men va fan man måste äta.

ikv blir det antagligen utgång igen. e 99% på de.

Av Johansson - 27 februari 2009 16:02

idag fredag ska jag först sitta och gråta sönder mig till alter bridge- in loving memory.

sen ska jag handla alkohol och käka nått. och göra vid mig för fest!!!! najsigt!

blir hos sara ikv som sagt. sen utgång. som vanligt då haha. ser lovande ut för en awesome kväll.

like!

Av Johansson - 27 februari 2009 15:58

vad ska man säga om denna dagen.

började med etik. helt okej lektion då vi bara svara på några få frågor om dödshjälp och hade betyg samtal. najs

sen va det tid för sjukvård. satt och slog upp medicinska ord. helt okej det med faktiskt.

lunch. och den va aweful! saker som kommer fram vid vinterkräksjukan ser mer aptitligt ut. det fick dock duga. sen plugga man ihjäl sig inför prov i filosifi. som jag btw klarade :D heja mig. sen satt jag och gudan dudan och plugga satan på frågor om vetenskap. måste säga att jag e sjukt stolt över oss två denna veckan. speciellt gudny. hon pluggar så mkt att jag blir trött haha.

ganska kul att ha en lektion där läraren står och säger att vi ligger bäst till i klassen med närvaron och att vi e dom duktiga i klassen och sånt. haha det gillar vi skarpt!


Av Johansson - 26 februari 2009 23:03

nu har det hänt.

logiken säger att det va bäst. hon var 88. hon var inte samma kvinna längre. hon har inte varit med oss de senaste fyra veckorna.


men innan dess e det fan 19 jävla år i mitt liv.

hon kommer fattas oss alla.

så mångas mamma, mormor, farmor, svärmor, gammel mormor/farmor

men mest av allt en helt underbar och godhjärtad person.

du kommer alltid finnas med oss.

Av Johansson - 26 februari 2009 22:34

fan fan fan va vi e bäst! älskar vårat lag så jäääävla mkt just nu!

tror aldrig jag varit så glad över en förlust som idag!

Kommer till matchen med 5 utespelare och en forward i mål! lisa kunde inte stå lea va sjuk och sen hade vi 4 utomland!

nikolina joina truppen efter en träning. och vi gillar det skarpt!

spela vårat 2-2-1 och detta va nog den matchen vi gjort det bäst!

vi förlorar med 6-5 men vem fan bryr sig när vi spelar så bra som vi gör!

och ja även du amanda! du kan inte jämnföra dig med andra målvakter när du e forward!

2 mål och en assist för min del (H)

2 mål och en assist för niko!

1 mål och 2 assist för sara!

sen vet jag inte vem som gjorde den andra assisten!

jätte super mega awesome jobbat idag tjejer. en hel match utan avbytare e tufft med vi fixat de med högsta betyg! NAJS. kommer vara glad över detta hela helgen! nu spöar vi skiter ur dom jävla idioterna i lugi på tisdag haha pinsamt att dom ens tror att dom har en chans!


Ovido - Quiz & Flashcards