Alla inlägg under juni 2010

Av Johansson - 29 juni 2010 21:16

det kan bli för mycket av det goda. de senaste dygnet har det varit för mycket sommar.

igår natt va jag himla orolig för min kära pojkvän som knappt kunde andas pga sin pollen allergi. och idag har jag varit med om en nära döden upplevelse i värmen. trodde seriöst att jag skulle smälta ett tag =)

fick 10 poäng i VM tipset idag. så nu e jag itne sist längre. :) svårt att tro att jag faktiskt låg etta ett tag!!

nu ska jag hem till mitt hjärta :)

Av Johansson - 28 juni 2010 21:33

uppe med tuppen imorse de vill säga 9 :P for till arlöv och hem till cia. sen har vi shoppat rundor. :)
idag köpte jag min första bikini på vuxen avdelning.
en helt svart utan bamse eller nalle puh på :)
sånt gör mig glad.
fick även vaxat benen och solat. nu väntar duschen.
jobb tre dagar nu. ta ihjäl mig haha imorgon hinner jag inte äta på hela passet. no good!
6000 saknas från mitt konto. hoppas dom kommer tillbaka snart?

Av Johansson - 26 juni 2010 22:44

varit på jobbet idag. hände inte speciellt mycket. och självklart slår jag på tänkandet lite extra just idag.

tänkte på vad jag e nöjd/ missnöjd med i mitt liv för tillfället.

har ett arbete som e perfekt för min livs situation just nu. inte för krävande om jag inte själv väljer att det ska vara det. jag jobbar inte speciellt ofta om jag inte vill göra det. och i slutet av månaden är dom fasta utgifterna minimala vilket betyder att jag har 10-12 papp att göra lite vad jag känner med. kan inte gärna klaga där eller?


en annan stor glädje är min kära pojkvän som jag numera kan prata om :D efter massa bortkastade månader där vi smög runt så kan jag äntligen erkänna detta. och trevligt ihopa har vi med. ligger ofta på kvällarna och skrattar för mig själv om alla andra pars bråka, tjafs. och själv kan jag inte klaga faktiskt.


familjen och jag har kommit varandra mycket närmare med och har många roliga stunder tillsammans nu. trots att mycket dåligt hänt..


just nu sitter jag faktiskt hemma i arlöv med min underbara pojkvän och lyssnar på musik käkar nötter och kollar fotboll, något som ingen av oss har något större intresse i haha.


Checklista sommaren 2010

 

Midsommar [x]

Hallaskog [ ]

Norrland [ ]

Stockholm [ ]


som alltid kommer det många sista minuter resor! och dom är ju oftast dom bästa :D:D:D


välkommen tillbaka till bloggandet Erica

Av Johansson - 15 juni 2010 16:00

hört att man ska hålla sig sysselssatt när man inte orkar tänka på jobbiga saker. därav ett spontant blogg inlägg.


min farfar gick bort igår. 04 på morgonen. jag fick veta de 12 och jag grät så jag trodde jag skulle svimma. gjorde så ont. de va lite olämpligt dock. jag va på jobbet... ringde in kvälls personalen och stack hem grät grät och grät.

sen beslutade jag mig för att min stackars pappa och farmor som varit uppe hela natte skulle slippa laga mat. så jag handla de. fixade osv. dom blev riktigt glada. gör samma sak idag. handla laga mat och nu ska jag snart hem och lämna den.

men först ska jag till dannes syrra och fika. och titta på dom nya tillskotten i den familjen :)

jaja nu ska vi pysa.

Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards