Alla inlägg under oktober 2009

Av Johansson - 29 oktober 2009 10:55

e lite halv depp dag idag. känner inte för något alls.

e träning ikv. inte ens det muntrar upp mig.

mest för att folk e feta och lata och itne dyker upp

seriöst de e världens sämsta serie i år. alla lagen e kassa och vi e bäst

så varför tränar vi inte då? kämpar lite i veckan så vi kan leka ut lagen på helgen?

fattar inte de.

det som e synd är att dom som e på träningen, som verkligen vill´

dom misslyckas eftersom vi inte kan träna ordentligt me typ 8 pers.

kasst av dom som inte kommer!

har jobbar massa i veckan och jobbar helgen med. ska bli bra

orkar egentligen inte annat än jobb nu. mest för att alla e så tråkiga.

de ja känner mest för nu e att sätta mig i duschen tills varmvattnet e slut

sen lägga mig och sova bort dagen.


enda positiva just nu e att Hannieh e en ängel och ställer upp och jobbar så ja får semester.

och de e inte vilken dag som helst.

morgon tur nyårsdag! ofta nån vill jobba de!

jaja nu ska jag kolla tv. hoj!

Av Johansson - 26 oktober 2009 09:17

orkar inte skriva detaljerat så here it goes

fredag: stress som fan slagt sög så missa guetta. etage va dock kul

lördag: lugn dag med bio eftersom man hade bandy

söndag: spela mot finn förlust 5-6 jag gjorde två mål. burlöv HF - kfum. riktigt bra macth.

sen åstorp burlöv herrar B resan dit riktigt kul.

ida promenad i stan sen jobb. kanske se burlöv om jag kan sluta tidigare.

hoj bubbla :P

Av Johansson - 21 oktober 2009 10:33

börjar bli tråkigt att vara ledig nu. imorgon väntar dock jobb. och ida ska man fixa ny lur.

träningen igår inte mkt att orda om. synd som fan att de inte e folk när de e över viktig match på sönda

en vi bara måste vinna! jaja de e ju som de är. nu e de tv tihi


varje natt med dig känns precis lika underbar eller bättre <3

Av Johansson - 20 oktober 2009 11:49

nu e veckan i full gång och jag älskar varje minut av den :D

många tycker nog att sista veckan innan lön känns lite halv kass.

men inte jag! iallfall inte denna månaden :P ändå e ekonomin i botten haha

e så mkt kul som händer denna veckan. och så lite jobb :D:D skönt

dagen igår va slappe! låg i sängen till typ 11 sen massa tv haha härligt.

sen lagade man sig en rejäl köttabit me pommes och bearnaissås

jummy!

sen drog man och träffade fia på vad som skulle vara en cigg men

blev att jag följde med henne hem och käka.....tacos haha som alltid vi två :P

dock budget tacos. sen kollade vi ice age 3 och dog myste i soffan :P

kanske lite väl degiga eftersom vi inte ens gick ut på balkongen för att röka :O busgia hihi

sen kolla vi shan the man och bestämde oss för att se han på slagt. sen ska vi ju på kryssning

och till stockholm. kanske dags att börja planera inför det nu.


igår blev jag lite djup och tänkte på att det snart e nyår. (vilket jag btw inte ska fira =(.)

och e fan nöjd med detta året också. och vet att början på nästa också kommer att bli super bra =)

mkt planerat.

idag har jag inte gjort mkt. upp 8 sen stack jag till arbetsförmedlingen för att snacka med nån där

sen hem och pratade lite med farmor och pappa. sen gjorde jag plättar. och söt som jag e gjorde jag några extra till min anorektiskt smala lillasyster.

självklart kommer det med en pik om att hon måste äta proteiner :P och det finns de i ägg.. ägg finns i plättar.. plättar finns i kylen :P

ungefär dom orden möts hon av när hon kommer hem. min underbart nördiga lilla syster <3

träning ikv då ja. skönt å träna igen. sen missar jag tyvärr på torsdagen eftersom jag ska ut och äta med jobb. synd e taggad på träning. speciellt inför finn i helgen. om jag får spela då :)

innan träningen ska jag nog till fias jobb och fula mig med henne lite. men får se hur det blir. nej palla detta :P TV fy fan!

hoj


Av Johansson - 17 oktober 2009 16:12

ja då har de varit hektiskt ett tag igen då.

natten på jobb blev hemsk. feber och skit för min del. när jag kom hem kl 8 dagen efter hade ja 39,4 inte brao.

svo två timmar men mådde skit så kunde inte sova längre upp käka sov två timmar till sen match.

konstigt nog gick det bättre för mig än nån annan match denna säsongen :P

blev 1 mål och en assist. slutade seger 6-3 till oss! gott tjejer. körde med 3 kedjor typ hela matchen vilket jag tyckte funkade bra :)

efter det va de hem äta duscha sängen. måste tacka Olssons som körde hem mig. mycket snällt tjejer :D

dagen efter va det jobb 7-14 igen! typ bara mornar nu i två veckor men de funkar. :P

sen va det hem äta byta om och sticka till samligen. skulle på bortamatch.. i Ystad... en FREDA.. kl 20. gud asså :P

vann den trots att vi spela kiss :P 12-1 slutade den. låter kanske bra för dom som aldrig mött ystad :P men tro mig de e dåligt resultat. speciellt eftersom vi (speciellt min kedja) hade 99,9 % boll innehav haha dock allt bakom mål :P

hem duscha äta lägga sig och morgon idag me en mkt trevlig dag på jobb måste jag säga. hem och eftersom jag haft allt annat i huvudet fick jag anmäla mig till högskolan ida istället. försent så har ju inget hopp om att komma in :(

snart blir det mysig midda med mamma. blir kokt höns vilket inte äts varje dag. mest för att den sega jäkeln ska koka halva dagen. haha sen blir det väl lugn myskväll med nån söt sak efter det :)


se fram emot nästa vecka e

Jobbar bara två dagar!!!! :D

träffa amna eventuellt :D

lööööön stööön :D

file frossa på rådhuskällaren

David Guetta med HOGS <3

sen massa bandy såklart! hårdträning fyfan!


sällan tar man sig tiden att sitta och bara mysa över att allt just nu e väldigt bra =)


nej fy fan ha de bra :D

Av Johansson - 14 oktober 2009 18:49

steg upp och stack och fick vaccinet nu gör armen

skit ont och jag har feber och mår allmänt kasst.

efter det stack jag till SDF och hämtade biljetter till

file frossan på rådhuskällaren.

sen tillbaka till arlöv. skrev in mig på arbetsförmedlingen

som deltids anställd.

sist men inte minst stack ja till körskolan.

mkt spring idag.

blev inbeordrad på jobb inatt. känns inte jätte kul e

sjukt trött och mår som sagt piss får försöka se de

positivt att man får 290 kr i timmen istället.

e hos fia nu och ska äta. sen dirr till jobb. orkar inte :(

bye

Av Johansson - 13 oktober 2009 18:38

match igår.

sluta med förlust 7-2 tror ja.

enda positiva att säga e väl att vi nu haft säsongens sämsta match

så nu kan de inte bli sämre.

skulle varit träning ida men blev inget. synd jag behöver det extrem mycket. syntes rätt tydligt efter igår.

match torsda igen. tvekar dock på att jag får spela en sekund.

jag e så kass!

hoj

Av Johansson - 12 oktober 2009 16:13

musik e fan najs ändå :P

lyssnar på kate voegele. helt inne i henne igen. sjukt najs.

typ bara jag som tycker det men ändå! så länge jag e glad bryr jag mig inte :P

ida e de match match match på schemat. ska bli riktigt gött å springa av sig lite.

hoppas man får näta också så e dagen lyckad.

fasat för jobb hela helgen men visade sig att de blev en mkt lugn förmidda.

gott

snart ut med jobb. läängtar haha vill se hannieh på dansgolvet :P

hektisk vecka skulle de bli men fick veta att de inte blir nått svetsvaktande för min del. synd men sånt e livet ibland

nä för helvete nu ska jag ut och röka!

HOGS HOGS HOGS!


btw fia e kass.

"jag har hittat ett nytt över bra band."

- jasså vem då?

" ahh jag vet inte ska kolla de e dom som spelas nu... just de story of the year hete dom."

- eeh fia du skickade deras låtar till mig för ett år sen så.. ja.


knast fia loppan e ibland. :P


så nu ska jag gå på riktigt!

Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards