Alla inlägg under november 2008

???

Av Johansson - 30 november 2008 21:10

du är en väldigt komplicerad person. omöjlig skulle jag också kunna säga. och även om du många gånger varit orsaken till att jag varit ledsen. så gör du mig ändå så lycklig.


utgången i fredas. lätt topp 3 på den :D lördagen va också sjukt ball. synd bara att man inte orka utgång haha. fick dock en kyss som hete duga :P första killen som kyssen bra men som jag ändå dissar haha.


sova? jo då

Av Johansson - 28 november 2008 10:59

idag står jag på botan och tittar på en yngre man. och börjar ogilla honom. han ser så stolt ut. som om han tror att han är mycket bättre än alla andra. han kommar överlägset på alla som går förbi honom.

det är något med honom. som gör att han ser så perfekt ut. han håller kaffe muggen från pressbyrån. inte som vanligt utan med alla fingrar under muggen och tummen för hålet.

han har god hållning. och även när han röker ser han ståtlig ut. han ÄR bättre än oss andra.

men sen kollar jag närmare på hans kläder. tror inte ens jag va född när hans skor va "inne" och dom vita byxorna (som egentligen är ganska snygga) är smutsiga upp till knäna. jackan bara skriker PRICE OFF, och han riktigt trycker in sin lussekatt i truten som om han inte sett mat på flera dagar. men på något sätt ser han ändå så stolt ut. självsäker. och jag avundas honom, jag vill också vara så.

han tar några steg åt vänster och jag brister genast ut i skratt :). för bakom honom har linje 5 precis kommit in och den är full med små barn :D. och en av ungarna sitter och gör fula grimaser mot rutan. för sin egen skull. han är inte medveten om att alla som ler gör det pga honom. han gör mig så glad.


nu börjar min lektion. men orkar inte. skiter i de. vill inte!.

ikväll blir det party. och imon e det match. vi är fem stycken. totalt. fem spelare och ingen tränare. BALL. Erica ska kanske komma och coacha oss. tack =)

Av Johansson - 26 november 2008 11:16

all denna jävla artighet tar kål på mig. hade folk inte försökt vara så himla artiga hela tiden så hade världen gått mycket snabbare. som på bussen idag. det e som vanligt fett många som ska av. jag kollar klockan när jag står i din lilla kön ut och ser att det finns stor chans att hinna med buss nr 12. härligt. för då slipper jag gå upp till skolan i det irriterande duggregnet. jag kollar upp mot botan och ser att 12 är på väg. men de e lugnt jag ska nämnligen bara ut ur bussen och gå ca 20 m jag hinner, jag hinner. men som sagt ska ju folk vara så jävla artiga man ska stå och småtjafa om den som ska gå av först. "varsegod" "nej de va ju din TUR?!" "det är lugnt gå du" AAAH. varför inte bara skita i vem som ska gå först och bara se till att komma ur bussen. och denna korta konveration och många liknande fortsätter. och när det tillslut är min tur att påbörja denna vidriga artighet, bestämmer jag mig för att skita i vilket och börja springa istället. folk kanske då förstår mig bättre. dom kan tänka sig att jag hade bråttom så att det va helt okej. men nej. folk fnyser åt mig. och jag missar 12an.

visst man ska vara artig. men är personerna i detta fallet artiga eller fördröjde dom bara precis alla i bussens dyrbara tid?

jo det är väl rätt klart vart jag står i den frågan?




Av Johansson - 24 november 2008 20:26

just nu sitter jag hemma hos jim och andy. har precis haft värsta lyxmiddag på donkan :P sitter vid vars en data och nördar oss. snackar lite skit. med andra ord en perfekt måndags kväll :)


haha snackar lite med en kille som ligger i den brittiska armen :P han gav mig lea och cindy godis :P på motorvägen i lördags hahaha. sjukt ball kille ska jag säga :D och soldat med :P ME LIKE haha. nä men e ju kul att lära känna lite folk i det landet man ska spendera 6 månader i =)

Av Johansson - 23 november 2008 10:47

jo vad kan man säga. Erica johansson e full och odräglig som vanligt. trist att jag blir sån. men va fan.

blev inbjuden på fetish fest igår :S PASS! tror inte att det är nått för mig. nu väntar jag på att fia ska höra av sig. vi skulle ses ida ;):P detaljer!! haha

nä nu ska jag fortsätta ligga halvt medvetslös i min säng. helt slut


Av Johansson - 20 november 2008 22:51

nu har jag en massa planer. fyller i allt i min kalendet på mobilen. alla kör lektioner,prov,matcher och speciella händelser. jag tar kontroll över mitt eget liv.

igår va allt underbart :D och hela dagen ida har folk gått runt i skolan och frågat varför jag ler :D och jag vet inte men det känns sjukt bra.

hade värsta mötet med laget idag. snacka igenom problem och sånt. om det gjorde någon nytta vet jag inte. det lär vi se imon. om vissa dyker upp. och hur bra vi spelar tsm. spännande

 idag stog jag på cias jätte fina balkong (se cia jag skrev något om dig och det va inte negativt :P) jag kollar på alla som e där. på cia och cindy och på grabbarna johan thomas och martin. och alla skrattar för martin gör nån fånig dans medan vi andra härmar bondgårdens alla djur. och jag tänker att detta är ett sånt tillfälle man kommer sakna om ett år.

om ett år. mycket hinner hända innan dess. Cia kommer plugga då. johan och cindy har väl förhoppningsvis jobb. thomas har flyttat. fia och cia bor tillsammans. jag jobbar och har förhoppningsvis körkort och lägenhet. cindy har säkert också körkort och en dö fräsig bil :D. vi sitter tillsammans och äter något. säkert cia som lagat maten. säkert något thai skit :p massa kryddor och curry i alla möjliga färger. Fia kanske fyller på våra glas med ett vin hon själv fått handla. kanske bor cindy och martin tillsammans och thomas kanske har en flickvän i sitt knä och sitter och gullar. johan och cia har kanske ett öppet förhållande... nej nu skenade fantasin iväg allt för mycket haha

nu e det sängen.

Av Johansson - 18 november 2008 14:55

okej uppdaterar lite nu.

för snart sex veckor sen var jag och några från laget samt några killar från höllviken i bowlingen freddie va också där och va ovanligt klängig :S berodde kanske på fylla vad vet jag. han var iallfall där me LG och madde. dessa tjejer tyckte att jag skulle hänga med till Palme efter bowlingen och jag fråga freddie om de va lugnt för han och det va det. han ändra sig dock senare. när jag väl knacka på kom palme ut och föklarade att freddie inte ville ha dit mig vilket e lugnt. då ringer freddie palme och frågar var han är och han berättar att vi sitter och snackar. då ber freddie honom att säga "säg att att jag ligger i sängen med LG" jag hör detta eftersom freddie står på vid dörren och jag sitter utanför. med andra ord låg han inte med LG då. detta förnekar han att han har sagt  och jag ger han flera tillfällen att vara ärlig. han vägrar och ljuger alldeles för lätt. sånna personer behöver inte jag inte mitt liv så jag går.

 i lördas prata vi för första gången sen dess. freddie e ensam i bowlingen och dricker och ja va där med fia sara å krille. sen kom andree och dom med. iallfall så försöker freddie hela tiden prata med mig men jag bara skiter i han. dock pratade vi lite om en strunt summa pengar (50) som han e skyldig mig. han förklarar att hans kort inte funkar (jo visst :S) men han skulle fixa dom så jag kunde få dom en annan dag. men han vågar inte svara när man ringer nu :S för 50 kronor tycker man ändå att han borde kunna betala tillbaka. han har ju ifs ett spelberoende. så kan ju faktiskt vara att han inte har pengarna. men jag tycker att kan han nu stjäla så mycket pengar för att finansiera ett beroende kan han väl lika gärna fixa pengarna till mig med?! eller?! jag e liksom studerande jag har mina 1050 i månaden sen e de stopp. om inte så kan han väl iallfall våga svara och förklara att han inte har pengarna. jag har ju hört att han blivit ganska dryg på senaste men ändå :S prata kan han väl fortfarande? eller?

Av Johansson - 17 november 2008 17:59

har ont precis överallt nu.

sitter hemma och väntar på att fia ska höra av sig. lyssnar på the honorary title. låten stay away.

har idag kommit fram till att jag ger upp svenska C jag hinner inte den.

ska även söka jobbet nu. kan förhoppningsvis få tiden att gå genom att jobba.

har även minst 14 körlektioner & ca 40 matcher bokade

ska fixa allt i skolan och även hinna prata med en präst minst 1 gång i veckan. ska ha tid att träna med laget 2 gånger i veckan. köra med mamma två dagar i veckan. städa här hemma och fixa projektarbetet. träffa vännerna och festa. träffa killar för mysiga film kvällar.

nej tid är en bristvara. undertiden jag känner att den inte räcker till påstås det att jag (för att minska stressen) ska ta en stund för mig själv varje dag. reflektera över dagen och slappna av. men nu har även detta blivit ett "måste hinna med" vilket gör stressen ännu värre. hur löser man detta?


Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards