Alla inlägg under april 2009

Av Johansson - 27 april 2009 22:06

livet går i en bergodal bana. ibland e man glad ibland inte.

förutom gamla människor som verkar nöjda med livet. längtar till pensionen?


jag har hamnat i kris med mkt. och vet inte ens vart jag kan vända mig. känner mig lämnad åt ödet. och vad det blir av mig återstår att se.

just nu känns det bara som om jag blivit övergiven av alla.

(och nej fia du är inte en av alla)


mitt liv känns inte värt att leva.


Av Johansson - 24 april 2009 14:47

jo jag menar fridag och inte fredag. för ida va jag ledig från skolan.

idag blir det krök med fia loppan. lite shopping då vi ska förvanda fia till en flicka.

berätta det för några stycken.

tanken är fia i jeans (gjorda för tjejer!!) högklackat och visa mkt bröst. kommer bli bra. alla ber mig om bild bevis när det e lyckat! najs.


nu ska jag fortsätta med min egen förvandling.


jag måste verkligen färga håret!

Av Johansson - 22 april 2009 08:20

försovit mig idag. skönt


på utsidan av min gardrob hänger två inplastade klänningar

en svart och en vit. dom e fina.

känner verkligen studenten. speciellt i plånboken :(

Av Johansson - 20 april 2009 12:20

skolan e dryg

internetet är fitta

jag e trött som fan

jag ska jobba natt.

håltimme nu. en timme där man inte kan göra ett skit! ballt

men måste stanna för har prov vid 3-4 tiden

Av Johansson - 19 april 2009 20:27

lalala lilla kärleksfulla jag ska leka patetisk en stund nu.

och ja fia jag vet att du sitter och tänker "fan vad hon e gay" men du behöver inte läsa din sär haha


dom stunderna vi haft tsm.

alla nätter och alla mornar

alla skratt och allt mys

finns inget som tar det ifrån mig.

det har varit underbart. vi bråkar inte. vi surar inte.

vi har bara haft det rakt av bra :d underbart.


ibland kan jag hata mig själv. hata mig för att jag inte ger det en ärlig chans. att jag inte satsar helhjärtat på oss.

ibland kan jag få lite ångest när jag kysst den den den och den.

för jag hellre hade kysst dig.

men ja försöker bara ersätta dig när du e borta.



usch vad äckligt det där blev.

haha kolla min telefon innan. har tydligen skickat sms till freddie igår. haha han börja dock. "hej hjärtat"?! uue get over it sucker?


jag e inte ditt hjärta. måste citera micke lite bara för det. sorry freddie men jag e för gamal för dig hahahaha jag dööör.

hoppas för din egen skull att du inte har något seriöst med henne. för hon har ju inte det med dig. hon blir så jävla utnyttjad varje helg. haha det hon åstakommer på en vecka fixar jag inte på ett år haha och hon e ändå bara liten!


nu skicka J han e på väg. så måste sticka ciao

Av Johansson - 19 april 2009 14:58

bloggen har väl tappat lite i intresse. prioriterar annat nu för tiden faktiskt.

det har varit några effektiva dagar på sistone. började med en hel dag i skolan i torsdags. efter vi slutat stack jag och gudan dudan på bal klännings jakt åt henne. och hittade även en studentklänning till mig :D


sen va det hem och försöka sova. gick dock inte så bra så jag träffa mattias istället. sen stack jag till jobb. blev en ganska jobbig natt. fick dock gjort massa skol arbete. när jag sluta satt jag och flabba lite med morgon personalen sen stack jag till skolan. va riktigt äckligt trött hela dagen, och hade väl inte huvudet på skaft. men det gick. efter skolan stack jag och gudny och handla min klänning. den e underbar, perfekt. skriker erica. sen va det inte dyr heller vilket min plånbok tackar väldigt för.


sen va det hem och däcka som en sten! matte ringde och väckte mig efter 4 timmar så träffa man han sen hem duscha sminka sig och dra ut. blev breze och hade riktigt jävla ball faktiskt. träffa en del folk som e nya inslag i mitt liv. bla en kille från teds fest. hade över ball med han och hans kill kompisar. vi dansa ihjäl oss verkligen!


däcka vid 6 och sov bort större delen av lördagen. på kvällen ringer gudan och väcker mig. dax för party igen. drog till jim och andy och kröka starta nattklubb? sjöng och dansa. som vanligt trevligt med dudan. dock blev jag som alltid hos jim och andy. äckel full och kunde inte dra ut. kunde inte heller dra hem. sova på soffan JA TACK!

riktigt najs soffa faktiskt haha. när jag vaknade halv 9 kunde jag fortfarande inte stå på benen så full ja va. väckte väl halva huset när jag hämta vatten. men men. vid 12-13 tiden kom kim dit och drog upp alla haha.


mår riktigt dåligt idag. detta är utan tvekan det senaste årets värsta baksmälla.


blir att lägga sig sent idag. ska jobba natten imon så måste sova under dagen. ska träffa fia snart med. ta en cigg och snacka skit. blir nog kul :)


Av Johansson - 15 april 2009 21:56

dagen i skolan va ball.

men när jag kom hem tog krafterna helt slut. ja lade mig i sängen. och bara låg.

skönt kan folk tro. men inte när man hela tiden kämpar för å få luft.

mamma vill att jag stannar hemma imonm. de vbill inte ja.


gick hem till matte nu på kvällen. tydligen är ja vacker som hela idas sommarvisa haha matte e en kul prick.


nu ska jag äta farmors världberömda stek med egengjord brunsås gotte. synd att man knappt får i sig nått med lymfkörtlar stora som basketbollar. det är iallfall så de känns. annars ser jag väl bara ut som en tjockis i ansiktet. men så får det vara.


Av Johansson - 15 april 2009 12:39

ball dag. idag e en bra dag.

flabbat som fan

gudny rapa sönder hela matsalen haha och hon e tjock. käka typ 5 tallrikar. bild kommer sen haha

nu ska jag ha samhällsprov haha najs

Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards