Alla inlägg under juni 2009

Av Johansson - 30 juni 2009 01:34

det har inte blivit bättre på jobb. om något så har det blivit ännu värre.

så pass illa att det inte går att hantera längre. och jag hatar det.

igår sprang jag ut från jobb. började gråta ringde cia.

skämdes som en hund och tänkte på det hela kvällen igår och hela dagen idag. bad om ursäkt till våran vårdtagare.

man skriker inte framför patienter. men ändå har min vårdtagare hört mig få ta både det ena och det andra.

och det värsta e att ingen har fel. och ingen har rätt. prioriterar och tänker olika. å då borde man väl inte skrika?

sjuk jobbigt iallfall. ringde chefen. hon e van vid detta.


och på nionde dagen vilade även erica. imon e jag ledig efter mina 8 dagar. skönt visst. men har haft grymt kul på jobb dessa dagarna så hade inte haft nått emot att jobba imon faktiskt. speciellt eftersom jag slipper träffa henne dom närmsta dagarna.


måste träna igen. just nu är jag bara äckligt fet och slapp. såhär brukade jag inte se ut.

VAR FAN E SOMMAR TRÄNINGEN? lite lir iallafall :) ja tack :P

Av Johansson - 27 juni 2009 18:53

mkt sant maria :P


jobbar idag en sjukt trevlig dag på jobb. tills precis när jag slutar. behöver ju inte snacka skit om folk men jag tycker verkligen inte om dig!! du sabba min dag :P

dagen efter löning finns det dock ett jävla bra sett att förhindra att man stryper människor. Shoppa. fast hade nog hellre strypt henne. cia gick till och me med på att hjälpa mig gömma kroppen. kanske på en påle någon ödestans där man testar nya sprängmedel? jo jag e löjlig. och löjligt trött på vissa människor.


nu påminner cia mig om att man inte ska skriva sånt i en blogg. men jag orkar faktiskt inte bry mig. fast lär väl ta bort detta igen. när jag e mindre sur...


ikv vill ja ut ut ut men jag e trött :( ska sova någon timme sen får vi se.


nä nu ska jag sluta nörda mig. mamma cia blir bara gnällig då :P haha ciao

Av Johansson - 25 juni 2009 20:18

Först och främst. Maria du e så söööt :d på ditt eget vis :P


ikv passar jag "lilla" vovven nelly. sjukt söt :) har en lägenhet för mig själv ikv och självklart har cia gjort mat till mig innan hon stack till jobb :D tack snäääckish :P


nu e det inte många dagar kvar av mig jobb vecka of hell. har gjort hälften men ändå haha.

imon e det iallafall kväll så jag får en chans att sova ut.


kvällen igår spenderades med töserna. och där va dildos inblandade haha tolka det hur fan ni vill :P vi hade iallafall över kul och dom som gick förbi uteplatsen skratta dom me haha


nä nu logga cindy in så har något att göra. vi har slutat med att kalla varandra pojknamn nu. eller jag e ju fortfarande erik men det namnet börjar ja vänja mig vid. som carro i värmland :P




Av Johansson - 24 juni 2009 17:55

skulle fylla en hink med is precis. böjde dock min sjukt långa nagel bakåt. nu e den blå...








jobb jobb och jobb.

månda

tisdag

onsdag

torsdag

fredag

lördag

söndag

måndag.


det är onsda nu. och jag e redan trött. men kul är det på jobb. vi dansar sjunger och kollar massa film.



Av Johansson - 17 juni 2009 00:50

blev inte att man träffa hanne trots allt. så spenderade 2 timmar med att pendla fram och tillbaka till hallen för ett möte på 20 minuter? alltid kul. fick veta att anna flyttat in till stan. grattis. men vem fan ska ja nu åka till träningen med nästa säsong?! haha


blev ännu en kväll hemma hos cia. skönt att hon flyttat till arlöv igen. träffas mkt mer nu. blev popcorn redbull (vi glömde helt bort vinet!!! sjukt va?!) sen busade vi massa med nelly. sjukt söt hund det där.


imon blir det att träffa humlan hanne och han. ska eventuellt få lite tid för cia med. och springa ner på körskolan. måste fan skaffa mig körkortet nu så jag hinner till träningarna.


nä nu ska jag snacka lite med juha innan det blir sängen. kanske till och med unna mig en bit cheesecake. for jao skao bli fed!

Av Johansson - 16 juni 2009 15:30

vad ska man säga om den senaste tiden?

för det första känns det grymt konstigt att vara nykter.

för det andra har man blivit fattig som en kyrkråtta av alla dessa partyn.

för det tredje är jag bara sjukt lycklig.


hallaskog vart en succse. trots riktigt skit väder hade vi grymt kul. kan bero på spriten? för den flödade på rätt bra.

bastu bad paddla <3 och jag fick vinna över johan i kubb. det är då livet känns riktigt bra. speciellt eftersom vi båda är tävlingsmänniskor. och inte direkt tycker om varandra haha.

har dock lyckats skära mig i handen när ja skulle leka skogshuggare med brödkniv på fyllan?! haha så sjukt olikt mig att vara så klantig. men jag skötte mig iallfall med flytvästen :P haha


igår började jag jobb med ett strålande humör. sjukt glad vilket smittade av sig :D dock blev allt skit dom sista 1,5 timmarna och jag va så ledsen när jag gick hem att jag verkligen gick hem! till arlöv!

idag har man varit och gjort prov för att få sin deligering. gick självklart bra. ska snart in till stan igen för å ta en fika med hanne.

senare ikv e det möte med hogs.


i söndags fick jag träffa han vilket va jätte mysigt. men nu surar han på mig tror jag. inte särskilt kul. men egentligen varför ska jag bry mig?! det är alltid såhär. vi har det underbart. i vårat förhållande som alla utom vi vill erkänna. men när det blir för nära sticker han. och när han sticker pallar inte jag jaga utan ja går vidare. han är ju inte den enda på jorden liksom.

men på nått sätt hittar vi alltid tillbaka till varandra. maybe its ment to be. jaja only time will tell.

nu ska jag äta maud!

Av Johansson - 10 juni 2009 11:14

1/6 Balen [x]

2/6 Saras student [x]

3/6 Emys student [x]

4/6 Träffa Fia och shoppa inför studenten [/]

5/6 Läkemedels utbildning och Mickis student [x]

6/6 Nationaldagen [x]

7/6 VILA [o]

8/6 STUDENTEN [x]

9/6 Papa roach på Vega + Marcus student [x]

10/6 VILA [ ]

11/6 Shoppa inför helgen [ ]

12/6 hämta betyg + Hallaskog hela helgen [ ]

15/6 Börjar jobb [ ]

19/6 Midsommar [ ]


Vad ska man säga om studenten då. det är verkligen ens livs roligaste dag. gick riktigt fort. och en sak jag märkte när leave me breathless sjöngs var att jag bara minns kul saker med klassen nu. alla felsägningar spratt och fuligheter vi haft för oss.

med andra ord lämnar jag vipan lite ledsen. och nu börjar vuxenlivet. sjukt skrämmande tro det eller ej.

kommer iallfall sakna er OP3B och nu ska jag lyssna på rap das armas

badababababa...

 hemma hos mig va de sjukt trevligt sen. och riktigt kul att alla små hogsarna följde med ut. även de som inte har åldern inne :P sen när fan liknar lea Erica? haha sjukt. och två mickaela ottosson med. brajobbat vakten haha tror jag ska sno min pappas leg någon gång :P

mkt av cias goda cheesecaka slank ner. bla vishe mådde ganska dåligt haha. men ändå två över till mig så jag e nöjd.

sen finns det typ 3 flak 7.0 cider och 4 flak öl kvar. jag kan ta det med :D

 

 saknar dock alexandra på bilden. hon jagade kramar istället :P


vaknade vid 12 igår. dirr upp och städaduscha handla frulle och byta om. dags för det jag längtat efter i 6 år. mitt favoritband papa roach skulle spela live på vega i köpenhamn.

yrade väl runt en del och hittade typ 240 seveneleven. och jävla gott grillat kalvkött. najs!

blev köa i typ två timmar med våra öl. dock var det så sjukt kallt att de knappt gick å dricka dem. så tre fjortisar fick vars en å jävlar skrek dom och blev glada hah nästan så man trodde att skynkel rörde sig :P haha fuck yeah :P

 vega var ett helt otrolligt ställe måste ja säga. fick gryma platser och slapp trängas i barerna. vi kom ikapp med drickandet där.

två riktigt dåliga förband får jag väl säga. jag och fia grät nästan asså haha. men efter typ 3 timmar där inne kom våran kärlek in å då kändes allt bra igen. och som Jacoby Shaddix sa va det fucking insane! går inte att beskriva hur bra dom var. och när dom spelade min och humlans låt (she loves me not) då va det fan så jag grät.


idag blir det vila och ladda inför hallaskog i helgen. kommer bli riktigt roligt de :D caio



Av Johansson - 7 juni 2009 21:19

1/6 Balen [x]

2/6 Saras student [x]

3/6 Emys student [x]

4/6 Träffa Fia och shoppa inför studenten [/]

5/6 Läkemedels utbildning och Mickis student [x]

6/6 Nationaldagen [x]

7/6 VILA [o]

8/6 STUDENTEN [ ]

9/6 Papa roach på Vega + Marcus student [ ]

10/6 VILA [ ]

11/6 Shoppa inteför helgen [ ]

12/6 hämta betyg + Hallaskog hela helgen [ ]

15/6 Börjar jobb [ ]

19/6 Midsommar [ ]


hård vecka. varit konstant toppad. mickis student va riktigt kul den med :D åt dock lite väl mycket haha.

på lördagen blev de någon öl hemma hos anders. gott de.

idag har man städat som fan hela dagen. gjorde även det under 5 timmar igår, hårt jobb. ska fortsätta städa snart. lite paus bara :)


imon smäller det satan i gatan!

OP3B<3 tar studenten. kommer bli hur kul som helst tror jag :D

nä dax att gå tillbaka och städa. mamma klaga precis :P

Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards