Direktlänk till inlägg 26 juni 2010

glädjen i livet

Av Johansson - 26 juni 2010 22:44

varit på jobbet idag. hände inte speciellt mycket. och självklart slår jag på tänkandet lite extra just idag.

tänkte på vad jag e nöjd/ missnöjd med i mitt liv för tillfället.

har ett arbete som e perfekt för min livs situation just nu. inte för krävande om jag inte själv väljer att det ska vara det. jag jobbar inte speciellt ofta om jag inte vill göra det. och i slutet av månaden är dom fasta utgifterna minimala vilket betyder att jag har 10-12 papp att göra lite vad jag känner med. kan inte gärna klaga där eller?


en annan stor glädje är min kära pojkvän som jag numera kan prata om :D efter massa bortkastade månader där vi smög runt så kan jag äntligen erkänna detta. och trevligt ihopa har vi med. ligger ofta på kvällarna och skrattar för mig själv om alla andra pars bråka, tjafs. och själv kan jag inte klaga faktiskt.


familjen och jag har kommit varandra mycket närmare med och har många roliga stunder tillsammans nu. trots att mycket dåligt hänt..


just nu sitter jag faktiskt hemma i arlöv med min underbara pojkvän och lyssnar på musik käkar nötter och kollar fotboll, något som ingen av oss har något större intresse i haha.


Checklista sommaren 2010

 

Midsommar [x]

Hallaskog [ ]

Norrland [ ]

Stockholm [ ]


som alltid kommer det många sista minuter resor! och dom är ju oftast dom bästa :D:D:D


välkommen tillbaka till bloggandet Erica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johansson - 29 juni 2011 01:08

dax för ett nattpass igen då!   sen sist har det varit midsommar. den roligaste än så länge faktiskt :) som vanligt firades de hemma hos Anderssons och johanna hade några klasskamrater med sig. som den sociala varelse jag är tyckte jag det va ski...

Av Johansson - 23 juni 2011 23:11

sitter på jobbet igen. som vanligt helt färdigarbetad.. iallafall just nu. dagen har väl inte varit så himla kul. sov en jävla massa sen sola handla duscha äta å tillbaka igen.   inatt ska jag ge mig på att rulla dom sista köttbullarna. har s...

Av Johansson - 23 juni 2011 02:32

hej alla vänner! dagens outfit e en stor jävla vit t-shirt å ett par vanliga svarta tråkiga leggins... intresse? nej! sitter på jobbet som vanligt när jag ger mig på denna aktivitet. känns som om de bara är små 14 åriga tjejer som bloggar egentlige...

Av Johansson - 20 april 2011 23:59

sitte på jobbet igen å har varit sjukt effektiv. inte nog med att man fått iordning alla boende man har även moppat strykt skjortor( för första gången :D ) samt diskat undan. känner mig duktig. snart ska jag baka banankaka! undra om de e gott, säke...

Av Johansson - 19 april 2011 23:09

sitter på nya jobbet på ett lss boende i malmö, ganska najs ställe! känner mitt smått inkastad som gått brevid tre gånger och nu sitter helt ensam i ett helt hus. och ska jag vara ärlig så är jag sjukt rädd! :( här har liksom varit inbrott förut,...

Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards