Alla inlägg under augusti 2009

Av Johansson - 30 augusti 2009 18:38

så jävla gott med skräp! fy fan

vaknade dö sent och åt piroger till frukost. sen ut röka och då blev de även mat på la spezia eller vad den heter haha sen ostbågar och nu 2 liter choklad glass i sängen! gott fast mår lite illa nu. ska kolla om fia vill äta kines mat sen :D:D gotte! jaja fortsatt tv sönda nu :)

Av Johansson - 30 augusti 2009 14:04

blev verkligen i sista minuten igår. hem till Jenny P och för kröka. haha töserna va as kalas. typ bara jag och jenny som höll det hela på en normal nivå haha

drog ut vid 12 när vi väl kommer in på vårat ställe breze <3  blir 2 sura och går hem två e för fulla å går hem och vi hade två till tror jag men ingen aning om vad som hände med dom haha jag jenny och carro kvar å vi skratta ihjäl oss åt carro som egentligen borde åkt hem och lagt sig haha. stog helt själv på dansgolvet hahahaha över full!

vid typ 3 stack jenny å carro så jag går in för å säga hejdå till viche. då stöter man på oliwer och hans kompis. och måste säga att kompisen va stört skön kille haha skrattade 1,5 timme non stop efter det kan jag säga!

sen kom oliwers kusin vilket va en tjej som fan ta mig va längre än mig!! 1,82 va hon!! hon va skrämmande lik mig till sättet haha

viche ringde vid en halv 5 och fråga om vi skulle åka hem. visst lika bra haha fick dock inte vår taxi ida :( såg till att viche kom hem ordentligt sen gick ja hem :) riktigt kul till slut :D

idag e man mer eller mindre snusk bakis och hungrig som fan eftersom man inte åt igår haha.

så får sticka och äta nu. hoj å ha de brao

Av Johansson - 29 augusti 2009 19:19

det känns så himla kul att det inte händer något kul alls idag.

fast ärligt skulle jag hellre ligga i en varm säng med honom just nu. bara han och jag mysa busa skratta och bara njuta av varandras närvaro.

men det kan man ju inte göra på en lördag!!

speciellt inte när man har två veckor non stop jobb varje dag framför sig. true true blir massa jobb för mig nu.

det e ja egentligen ganska glad åt. eftersom jag har mitt projekt igång. blir sluta röka nu ju. Hannieh e också på. dock fick vi ta ett nytt datum. men det känns okej ändå.

tråkigt bara att typ ingen tror att man kommer klara det. men har jag nånsin behövt någon som tror på mig? nej faktiskt inte!

nu ska jag göra mig klart! ha de dö jävla bra

Av Johansson - 29 augusti 2009 12:39

ibland blir jag bara så kräk förbannad på alla och deras jävla gnällande!

skulle kunna säga att man inte kan både ha kakan och äta den. men vissa personer i mitt umgänge vill ju varken ha kakan eller äta den.

negativa jävlar.

sen e det ju världens mest impulshandlande, fantasilösa människor jag hamnat med

e man inte en jävla stugsittare gnäller man för att "att alla andra har levande blommor men min e helt jävla död och har varit det i 5 år!!"

fan va lack jag blir!

sen finns det ju en del människor vars hjärna bara verka rymma precis dennes viktiga behov för fy fan vilken egoistisk människa! allting på dennes vilkor och vad den känner för dagen. om man så ställer in 20 minuter innan man ska ses.

sen finns det den idioten som kan ringa och hänga en i röven en hel dag men som man sen kan ringa en månad utan att den svarar! vadå på bara den enes vilkor?! shit


helt ärligt! och nu har en annan dum jävel flyttat till arlöv och tur e väl fan det för hon e nog den enda jag verkligen kommer ha med mig livet ut!

Älskar dig humlan och du betyder absolut mest av alla oavsett dag tid eller årstid! de e du och jag humlan!


sen finns ju han med.. han e väl ok :P <3


hoj nu ska jag ut och röka!

Av Johansson - 28 augusti 2009 10:33

ja vad har vi att säga om denna dag?

blir jobb 14-21 vilket faktiskt känns helt okej. har dock en huvudvärk som hållt i sig sen igår vilket känns lite jobbigt:(

efter jobb finns inga planer. mest för att cia jobbar helgen och fia har sin hemska hund :P

men ikv lär de väl trilla in massa sms om ditten och datten. tur man har smink å de på jobb så behöver man bara hem och byta om sen :)

fan pallar inte skriva nu har inge kul å säga

Av Johansson - 26 augusti 2009 15:08

redan hemma? ja det blir inte alltid som man tänkt sig.

visar sig att mitt nya jobb e något av det tråkigaste man kan vara! tur de bara e några månader. dock mycket slappt och trevligt folk.

imon e det lön vilket ska bli jävla gott! dock försvinner typ 7000 direkt men vem fan orkar klaga!?

blir jobb imon 7-14 och sen blir det 190 in till stan. räknat ut att jag behöver typ 4 par skor :S sen ska jag investera i ett par riktigt bra jeans.. om jag hittar några. sen e det lite små saker.

ska försöka lägga upp en budget denna månaden faktiskt. och följa den!! :P

blir nog en bra månad denna. dubbel lön och sen har ju jag och Hannieh en plan :P

får se hur det blir med det :)


för övrigt så är jag jätte kär. ser fram emot en mysig höst/vinter med honom. det e något speciellt med hösten. den har mega mys faktor!

sen kan man springa runt i massa stickade myströjor då! har jag berättat att jag älskar det. nej va fan nu slutar fia snart jobba. ska hem till henne ändå eftersom jag fick sluta tidigare. men först måste jag fan ETA

ciao

Av Johansson - 25 augusti 2009 16:56

jo ja lite grann iallfall. precis handlar jobb kläder för 2000

finns typ inget ordentligt för tjejer. sinnes.

blev iallfall bra till slut. skönt att ha det gjort. och imon e de dax.

Av Johansson - 25 augusti 2009 12:50

nja inte så vanlig kanske. e ju som vanligt träning idag.

synd att man missar det ju :( muskelbristning i låret fick mig att faktiskt lägga band på mig och säga att jag skulle vila månaden ut. synd. e riktigt taggad!

idag steg jag upp halv 10. skulle ha möte halv 11 om vissa frågor jag svarat fel? på efter utbildningen. visade sig dock att jag egentligen kunde allt. så ska börja med nya jobbet imon. blir att shoppa jobbekläder idag.

visade sig att folk som faktiskt jobbat med detta länge inte klarade provet? :s låter inte bra det. jag och min kusin klarade iallfall det. skulle bara gå igenom dom två frågorna för säkerhets skull. å bara för att jag e lite bättre fick jag en halv poäng mer än min kusin. ganska najs ändå :D

men nu ringer cia så cia-o

Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards