Alla inlägg under mars 2009

Av Johansson - 30 mars 2009 19:19

fick ett samtal från tess idag.

visar sig att marija ska gå i pension.

och dom vill att jag tar över hennes schema :D

fast jobb som börjar den 15 juni. det e härligt det :D


btw freddie knarkar inte

Av Johansson - 29 mars 2009 23:45

glömde nästan att säga att jenny är en mkt äcklig flicka.

iallfall när det kommer till yatzi haha

Av Johansson - 29 mars 2009 23:39

min lörda blev inte som planerat.

dock e jag inte besviken.

började hemma hos jenny p med yatzi skitgubbe avril lavigne mm. riktigt trevligt faktiskt.

sen drog vi till slagt för att möta jenny s. blev inte så.

började jobba klockan 7. gick faktiskt riktigt bra.

nu ska jag gå och lägga mig. börjar jobba igen om 7 timmar.

jobbar hela denna veckan nu. sen e det lov. :D:D skönt som fan. vill dock hitta på något riktigt kul.

börjar ifs på fredan med 25års fest hos ted. lörda firar vi fia 19 år.

och sönda e det midda med hennes släckt. och självklart e jag inräknad i den :P iallfall enligt helene :P

...

Av Johansson - 28 mars 2009 17:05

Don't you know, I'm lost without you
How could I be without you
Nothing can come in between
You make my life complete
If I go, will you follow
Without you I am hollow
Every day away from you, feels like a lifetime

You make me breath, you make me feel
You make me high
And I'm always on your side, I'm always on your side


Safe to say, I would never walk away
Nothing matters, I do anything for you
Just because I care


Vänskap är en själ som tagit bostad i två kroppar // Aristoteles


Av Johansson - 28 mars 2009 16:41

okej nu fick man sms av cia.

johan vill tydligen inte ha en 23 års fest ida längre.

rätt läge att komma på det nu. samma dag.

han e tydligen bakis och ynklig från igår.

kanske börjar han bli gammal?

jaja skiter ganska mkt i vilket. ville ju dit för cia inte för han.

brukar ju inte direkt att svårt att hitta något att göra =) får se vad det blir ikv


Av Johansson - 28 mars 2009 12:48

igår blir det som alltid en trevlig kväll i bowlingen.

efter det va det hem till ale på efterfest.

men någon shot och någon drink för mkt gjorde att jag valde sängen haha

vakna vid 10 å stack till obs med lilla söta ida peter matte och ale. käka å sånt.

nu e man hemma igen och ikv blir det 23 års fest.

Av Johansson - 27 mars 2009 17:50

okej då va en efterlängtad freda äntligen och knackade på min dörr :D gotte!

började dagen med en tur till Burlövs center med mattias.

där kom han på en jätte kul lek (märk ironin)

den gick ut på att mattias vid upprepade tillfällen ställer sig och dumpar mig i lagom hög ton för att alla i affären ska höra. sen stormade han ut å kvar stod jag som ett frågetecken. men vad säger man mattias?

hämden är ljuv!


efter det träffa jag fia och vi drog till DD och käka. fick i oss nån bull dog med :D fan va de e gott!

men nu e man hemma om och duschar och försöker sminka över sitt skabbiga ansikte innan  det blir tillbaka för en fortsatt trevlig fredag.


länge sen jag träffa humlan. och känner direkt att jag blir på ett underbart gott humör med henne.

ingen tar fram mina fina sidor så som fia gör.

tror kvällen kommer bli riktigt lyckad :D

Av Johansson - 27 mars 2009 12:00

igår jobba jag till lite över. tre.

va faktiskt den mest intressanta dagen på denna praktiken.

ganska ball också eftersom man träffa maria hela dagen. hon ett ett litet energi knippe den och gjorde en glad på morgonen :P

efter jobb va de hem och börja med maten. stod och hacka saker i 1,5 timme! nog najs. det gjorde att jag inte hann med bussen till träningen och ingen kunde köra så det sket sig.

senare på kvällen träffa ja mattias. blev film, lira gura och massa sjukligheter :P med andra ord en helt vanlig kväll hos mattias. ska föresten till han nu med. vi ska göra lite ärenden :P sen ska jag träffa fia. ta någon av våra underbara groggar :D:D:D jag e riktigt sugen.

sen kanske jag ska till cia och thomas å fira johans 23 års dag.

men får se hur det blir.


Ovido - Quiz & Flashcards