Alla inlägg under april 2010

Av Johansson - 11 april 2010 17:04

e inte mkt till bloggare för tillfället. eller dom senaste månaderna ens.

iallfall har mkt ändrats på sistone. tagit en lite ny väg i min vardag. träffa inte cia speciellt mkt eftersom allt e som de e. känns bara falskt att träffa henne när jag känner som jag gör tyvärr!!

spenderat lite tid med fialoppan igen vilket känns grymt bra! hon e verkligen vännen jag kan säga dom sakerna till som jag itne säger till någon annan.

tagit upp kontakten med hanne igen. vi har för tillfället väldigt lika liv och de e ett intressant inslag att träffa någon som man har så mycket gemensamt med som hanne. någon som liksom varit med sen barnsben och tillsammans format varandra. roligt :) och att hennes kille e polare med min gör ju saken ännu bättre. en del pardejter har de blivit och det är alltid lika trevligt de :)

sen har vi ju träningsbiten och dom stora as garven med Zilha haha sittandes i hennes kök och fika och ut och springa och bara skratta åt alla dumma saker :P riktigt kul


sen spenderar jag mer och mer tid med min älskade :D

känns grymt bra att vi fungerar så bra ihop som vi gör.

och har verkligen kul ihop när vi festar.

tycker vi har ett sunt förhållande :) och i nästa vecka ska vi börja styrketräna ihop :o hur fan ska de gå?! haha

nej nu ska jag duscha så jag e ren och fin till middagen :P haha


Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards