Alla inlägg under juli 2009

Av Johansson - 30 juli 2009 18:25

jo det e sant. min syster bakar faktiskt idag. och jag får några små söta kakor till jobb. det uppskattar vi :)

jobbat morgon idag. va sjukt najs att sova igår. va riktigt trött ska jag säga. efter jobb gick jag och handla mat och blev riktigt stalkad av någon kille. sjukt skrämmande. han skulle bära min mat och sånt i affären. crep.

nu sitter jag hemma hos cia och håller på att laga mat medan hon tvättar :)

idag hörde jennie av sig :D riktigt roligt. känner mig dock grymt dålig eftersom nova snart är ett år gammal och jag har fortfarande inte tagit mig tid och pengar till att åka upp och hälsa på henne. får man se till att göra snart. kanske åker man dit med någon speciell? :)

jaja får se vad som händer nu i framtiden.

 en annan ball sak är att jag är för ung för att jobba? haha vilket jävla påhitt. verkligen ingen konkret kritik utan bara just det. jag är för ung?

eller ordagrant är jag ett dagis barn.

men det kan du ju köra upp någonstanns där solen inte skiner rent ut sagt haha. jag e fan gamal nog att göra det du inte pallar? som duschning, hämta mediciner, handla och städa toaletten 8 dar i veckan? och du klagar för att du städa i två timmar. tro mig jag e uppe i bra mkt mer än det!

haha


det är så skönt att höra att du vill vara med mig.

Av Johansson - 29 juli 2009 18:13

igår va man lite smått bakis när man vakna haha vet inte om jag skrivit det innan men blev etage måndag. dö ball träffade några från falsterbo :p dock lite lugnare in the city :P

gårdagen bjöd på resturang hunting och mugg shopping med viche. kul haha riktig ball faktiskt :P iallfall ringde chefen igår. vakansgruppen hade fattat sitt beslut så nu e man fast :D gotte. så när ja stack till jobb igår kväll hade jag laddat med massa gott för att fira hela natten med min vårdtagare haha. kul kul :)

idag så träffa man cia och stack och shoppade blev jeans tröjor smycken med mera. nu blir de DD och öl. ska dock hem tidigt eftersom man börjar 7 imon. tur man har mamma som kör en till jobb :D


ju längre tid det går ju mer nervös blir jag

Av Johansson - 27 juli 2009 20:39

vaknade imorse käkare och sen stack man fan och simmade! 1400m blev det idag. sen kom något jävla sjöodjur in på banan brevid mig som mest plaska och stänkte. skojar inte om vi va typ 4 st som gick upp och kolla surt på han haha.

sen stack jag till syster på jobb och fikade med henne. iväg och solade. (ser ju ut som ett lik nu. shoppade lite små saker och sen kom viche och vi stack till bulltofta och sprang. och nu har jag duschat och skit och mög och börjar ladda för utgång ikv. stockholm? nej fan tar de på onsdag istället (H)

puss till hela världen för tillfäller :D  

Av Johansson - 26 juli 2009 23:08

ja då va det ytterliggare en söndag som gått. vaknade 8 imorse och ångrade snabbt var enda öl igår. bakis? nej inte direkt men fortfarande alkohol i kroppen. vilket betyde ingen simmning för alla vet väl att tränar man med alkohol i kroppen skadar du musklerna istället för å träna dom?

iallfall så träffa man cia på morgonen fick lägenhet hund och lillebror. så nu ska man vikariera för cia en vecka. sen stack jag till jobb vilket var trevligt som vanligt. suss kom tidigt så kunde ta bussen som gick 54. vilket betyde att jag va i arlöv 21:20 istället för 22:15. ganska skönt.

så stack hem och lämna grejer och stack och hämta nelly och sen sprang vi våra 4 km. bättre ös och bättre tid denna gången. konstigft eftersom det kändes som jag hade mer att ge förra gången. sen hem till cia och lämna fröken och nu e jag hemma. blir nog sova när som. fast jag egentligen är pigg.

imon e man ledig vilket suger. förhoppningsvis har viche slutat vara bakis då så vi kan träna nått kul tillsammans. annars lär ja väl simma.

kommer antagligen ta en lång promenad på kvällen med fröken med.

ikv åkte cia till stockholm och imon åker cindy. detta gör att ja inte har mkt till liv. kommer sakna dagliga skrattfnatt med cia haha. tur man fått jobb tisdag natt så man kan hålla sig sysselsatt. i helgen blir det nog massa mys och massa party. och ska försöka hinna med å träna lite då med. där har ni kommande veckan lite grovt planerat. nu e de bingen

ciao

Av Johansson - 26 juli 2009 11:33

i lördags försvann mitt (jag jobbar för lite) depp. 6 am satt man på tåget. najs! jobb bjöd på en lugn morgon och 4 raka segrar i fia haha gott

sen drog man till lund och såg anton ulf emil döpas i domkyrkan. hela våran släckt typ vägrade läsa trosbekännelsen och herrens bön haha riktigt ball. jag vägra för jag va torr i strupen eftersom prällemannen inte ville låta mig dricka min red bull.

efter det blev det smörgåstårta och öl. snacka lite med kusinerna mm.

åkte hem till mormors lägenhet för sista gången antagligen. eftersom min idiot till morbror är som han är. nej inte en morbror utan bara ulf.

Ulf = elak morbror


iallfall stack vi hem om duscha och sånt sen drog jag med mor och far och käka planka och drack öl. sen träffa man cia men hon va kiss sur på jobb johnny haha så hon gick hem och jag stack in till malmö och träffa kusin lis och annika som satt med kenny och han kompisar. kusin ligan roade ju sig med klas klättermus lejonkungen och allt annat vi kunde sjunga i en stämma inte långt ifrån falsett haha.

har någon hört mig i falsett? nej det funkar inte så bra. speciallt inte i kyrkan till trygga räkan mor min såg dock bra kul ut :P

hoj och god bye nu e de big need of red bull before work ciao

Av Johansson - 24 juli 2009 12:52

cindy vill att jag kommer till henne och bakar.

kul. iallfall att äta kakan.

vi diskuterar lite fram och tillbaka vad vi ska baka. och jag får reda på att hon är mer vrickad än jag trodde.

vi som känner cindy vet att hon helst inte äter kött. om de inte e korv bacon eller färs. all kyckling går också bra. men en riktigt fin bit kött tycker hon låter äckligt :S sjuk redan där? ja!

i våran sms framkommer även att hon inte tycker om muffins! då e nått riktgt jävla fel!


sprang ur sängen imorse. kissig som faaan. skönt va det. när ja ska in på rummet igen kollar jag mig själv i stora speglen.

fan vad jag är ful.

sätta EKG på mig blir inte svårt. eftersom man redan ser vart enda revben :(

samtidigt har jag väldigt stor rumpa och höfter. låren e också ganska stora.

men andra ord har jag en ful jävla päron form.. nasty

Av Johansson - 24 juli 2009 00:43

han är den som kan göra mig lycklig.

han är det som får mig att känna mig varm och trygg.

tar du den resan med mig ska jag se till att du aldrig ångrar dig!

jag känner samma sak!

Av Johansson - 23 juli 2009 22:09

din säng inatt maria? eller va inte de du mena :p jobbar bara tors fre nästa vecka så bara att ta po dig löpar skorna så kööööör vi!

snack om att springa ikv. kan de bara sluta regna?!

inte? nähä grogg då?


Ovido - Quiz & Flashcards