Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Nu e det dax för lite rättvisa!

Av Johansson - 6 juli 2010 18:53

länge har jag och danne lekt med tanken att bo ihop.

tråkigt för mig e att han har allt som behövs å jag har.. en micro?

nja riktigt så illa e det inte men har ju inte i närheten av vad han har.

så för att förbereda oss lite för att bo ihop en dag så skulle vi gemensamt köpa en säng :) jätte bra ide. detta skulle va som en förlovnings ring innan äktenskapet. fast i flytta ihopa fasen istället. ett löfte om att en dag vill jag bo med dig.

nu har de gått två år. och vi sover fortfarande i samma säng.


sen började danne ge bort alla glas när han hade fest. att smuggla en öl med in i taxin fanns inte. skulle vi ut skulle de va grogg. självklart ledde det till att vi nu har 3? glas. då bestämde vi att jag skulle få köpa glas, vilka som helst. för att balansera upp lite. jag skulle bidra med något till vårat framtida hem. han skulle inte ha något att säga till om precis som jag inte hade när han köpte sofforna. (ja vi kommer ha dom sen och nej vi träffades inte då han köpte dom men de spelar ingen roll!) när vi gemensamt besökte ikea sa danne nej till dom glasen jag ville köpa. så det blev inga. jag fick inte välja något själv.


på jobb har jag just nu världens mysigaste katt som håller mig sällskap när jag e ute och röker. ännu en utkastad katt som kommer till oss eftersom vi inte kan låta bli att mata dom. Hannieh som jobbar natten har tidigare adopterat en del av dessa katter. och nu tyckte jag att det var min tur. Danne sa fet NEJ! jag förstår honom de gör jag. mest för att han e super allergisk men ändå. den e ju så söt!


jag tycker vi ska skaffa ett husdjur. vi skaffade oss en gummilarv. den hete urban och vi gilla den skarpt... nu har danne gömt den för mig :(


så danne vare sig du vill de eller inte så kommer jag att köpa en guldfisk som husdjur imorgon när du jobbar! vi ska ha en guldfisk!


älskar verkligen att kompromissa :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johansson - 29 juni 2011 01:08

dax för ett nattpass igen då!   sen sist har det varit midsommar. den roligaste än så länge faktiskt :) som vanligt firades de hemma hos Anderssons och johanna hade några klasskamrater med sig. som den sociala varelse jag är tyckte jag det va ski...

Av Johansson - 23 juni 2011 23:11

sitter på jobbet igen. som vanligt helt färdigarbetad.. iallafall just nu. dagen har väl inte varit så himla kul. sov en jävla massa sen sola handla duscha äta å tillbaka igen.   inatt ska jag ge mig på att rulla dom sista köttbullarna. har s...

Av Johansson - 23 juni 2011 02:32

hej alla vänner! dagens outfit e en stor jävla vit t-shirt å ett par vanliga svarta tråkiga leggins... intresse? nej! sitter på jobbet som vanligt när jag ger mig på denna aktivitet. känns som om de bara är små 14 åriga tjejer som bloggar egentlige...

Av Johansson - 20 april 2011 23:59

sitte på jobbet igen å har varit sjukt effektiv. inte nog med att man fått iordning alla boende man har även moppat strykt skjortor( för första gången :D ) samt diskat undan. känner mig duktig. snart ska jag baka banankaka! undra om de e gott, säke...

Av Johansson - 19 april 2011 23:09

sitter på nya jobbet på ett lss boende i malmö, ganska najs ställe! känner mitt smått inkastad som gått brevid tre gånger och nu sitter helt ensam i ett helt hus. och ska jag vara ärlig så är jag sjukt rädd! :( här har liksom varit inbrott förut,...

Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards