Alla inlägg under oktober 2008

Av Johansson - 29 oktober 2008 11:17

Okej idag 081029 blir min pappa 51 år å grattis, din kropp pallade ett år till.

jag älskar verkligen min pappa. men min pappa finns bara när han jobbar. för när de e kväll e han någon helt annan. ska alltid skrika på oss. uppträder våldsamt och somnar lite överallt. men jag älskar verkligen min pappa.


igår va man hemma hos Anders och kolla film och snacka lite. fick pratat lite med lalle igår med. vi ska ses på måndag =).

sen är jag så sjukt trött på att få höra allt vad freddie gör. vi har brutit all kontakt. vi pratar inte ens med varandra längre. så varför skulle jag har något som helst intresse i vad han gör? okej jag ska inte ljuga, det är ganska underhållande ibland. typ när mina gamla polare dissar honom " nej man jag ska sova hos henne så du behöver inte följa mig" allt för att han skulle sluta kladda på henne haha!!!! eller hur desperat han är. eller hur han bara glidit tillbaka i utvecklingen blivit, samma person som för 3 år sen haha okej det är fint att du träffar andra tjejer. =) tog bara ett halv år =)


RED BULL

Av Johansson - 28 oktober 2008 12:33

hmm. idag blir det inte mycket vettigt gjort. ska snart in till stan och träffa Cia. gå en runda på stan och ta en fika, prata av oss lite. satt ute en stund med syrran innan. diskuterade morgondagen. imon e de middag på Mando som gäller, med familjen. pappa blir nämnligen 51 år imon. vi pratade lite om vad vi ska ge pappa i födelsedags present. står mellan ett paket antabus eller ett års medlemskap i AA. hmm får se vad det blir. kan ju räkna med att imon blir en hemsk dag. Welcome to my life!

Av Johansson - 27 oktober 2008 21:41

ja då =) fick faktiskt en del gjort idag. men andra ord mitt rum :D duktiga jag :P

imon bler de att sticka till Svenshögs äldreboende och berätta att jag kan börja jobba. kommer bli tufft att hinna med men behöver verkligen pengarna. och vad jag fått höra behöver dom extra folk som vet va fan dom pysslar med :P

ska även försöka börja med mitt arbete om Ulcerös Colit. och på Röde orm. men de e imon de :P nu väntar tv.

idag hade det varit skönt att ha någon att mysa med framför tvn =)

Av Johansson - 26 oktober 2008 21:29

ja vart ska man börja. match freda då. vann med 3-2 spela som skit. men va ska man göra. vi vann iallafall. efter det va det hem till cia. kröka å gjorde vi mig å sånt. sen bowlingen. där va de ju kul :S eller inte. sen stack cia så hängde ja med andy danne danne å lilla pish? ja ingen koll :P full va jag. så in i helvete. skulle försöka mig på slagt. gick ju inte bra haha. men skit i det blev crown istället. va ju för full för att dansa och om man inte dansar när man e ute vad gör man då? jo dricker :S och snackar lite me viktor och martin. hmm om vad? jaja shit happends. kysstes visst med lalle åsså haha. spännande. ville minnas de.

Lördagens 18års match va ju inställd och med tanke på vad jag hinkat i mig på fredan så spenderades större delen av lördagen i sängen haha

på kvällen blev de tjejkväll hos cia. och det va ju inte för roligt. visst vi skratta å så men kul? nej!

vaknar på söndagen å då snurrar det fortfarande till i huvet :S drack ett halvt glad vin på lördagen så ja. upp käka och stack till cia. slappa där till det va dax för match igen. denna gången mot Bara. vi vann me typ 8-3 eller nått. och jag fick MATCHSTRAFF! hur ofta händer det liksom?!

men va fan man går inte på rebecka ostraffat :P hon e ju bara liten haha. jaja alla berömde mig bara för att jag plocka tjejen så va ska man göra :D

och nu sitter ja hemma. trött som fan. ska snart sova. blir mycket imon. eller hela veckan. många måsten trots att man har lov. men vill någon hitta po nå rolit so ä ja po!

hare

Av Johansson - 23 oktober 2008 12:43

idag är det ingen vanlig dag. för idag e fiiiias 3 års dag :D hon har varit ren i 3 år nu :D jag är så stolt över dig gumman! 

idag e det träning som gäller. sen får man se vad kvällen har att erbjuda :)

imon e det 2 jävla lektioner sen e det loooooov :D:D:D:D sjukt efterlängtat. direkt efter skolan ska jag ut å samla in skulder haha. av krille och fia. sen e de match på kvällen. sen blir det hem och ladda... har ju match lörda morgon med. lörda kväll bjuder på tjejmiddag i kirseberg. mys mys.

träffade som sagt Lalle igår. :P tog en fika och han handla lite. va ganska stelt faktiskt. men vad ska man göra :P lättar väl me tiden.

nu e det mat lagning som gäller. pallade inte äta i skolan. men ångrar mig lite nu för detta känns dö jobbigt. haha


Av Johansson - 22 oktober 2008 15:57

sitter hemma och funderar över hur du är som person. hur kan man bara låta sina vän lida så som du gör? och hur klarar man av att vara orsaken till det? ja du har verkligen varit en dålig vän under en tid nu om jag fattat saken rätt. men tycker du inte att det gått lite väl långt nu?

jag blir så´skum med sånt. så har det aldrig funkat i mitt umgänge. men är det så det funkar ute i övriga världen? nej jag tror faktiskt inte de! så du kan ju försöka passa in istället. du gör en hel del personer glada om du bara anpassar dig!


snackade med skol prästen idag igen. hon tycker att jag har bättre hållning och verkar storlt och stark nu :D jag har börjat ta bort saker i mitt liv som orsakade att jag mådde dåligt. och det går faktiskt bättre nu.

nu måste jag äta något innan jag ska iväg. ska träffa lalle och ta en fika :) och han ska handla pannband haha.

the end

Av Johansson - 21 oktober 2008 15:33

Tisdag ida då :) innebär träningen trots en hårt strejkande kropp. stackars mig! tänk vad jag gör för sara :P efter träningen blir det hem och mysa i sängen med röde orm, måste ju sätta igång någon gång. :P

helgen ser ganska bandy ut :P match fredag lördag och söndag. men de e sånt som händer. har dock inget annat planerat. så hoppas på att det funkar lika bra som förra helgen för den va faktiskt kul :D

vet ju vart jag gärna sticker igen! :P

jaja nu ska jag leka gordon ramsey här hemma. a girl gotta eat right?!

hare brao

Av Johansson - 20 oktober 2008 21:55

ja då har man kör idag igen. gick riktigt bra denna gången :D min mamma e skit glad nu :P

efter träffa jag sara och sofia så satt vi i bowlingen och krängde godis och snacka snusk :p imon e det skola sen träning, och sen ska jag kanske hem till sara efter.

snacka mer om stugan idag. om vi håller oss till planen åker vi dit sönda eller måndag :D riktigt härligt. ska fia sofia där också. och förhoppningsvis hänger några höllviken med också =)

Ovido - Quiz & Flashcards