Alla inlägg under maj 2009

Av Johansson - 31 maj 2009 23:03

idag vaknade man konstigt nog inte bakis.

sjukt pigg och ville bara hitta på nått.

blev stranden med andreas och hans kompis. jobba på brännan inför balen imon

och nu e man hemma hos gudan dudan och myser och snackar. blir donkan nu med andreas med. najs

Av Johansson - 31 maj 2009 11:48

igår blev det redigt med mys på grönvägen 3d

champange och jordgubbar. riktig tjejkväll

nytillskott i form av kajsa. ball tjej.


kom fram till mycket denna kväll.

det går att bli jätte full på tjejkvällen.

fick veta vad jag får i student present med haha. ingen chock att jag får en mr rabbit va? :P


vid 1 drog kajsa. och ja och cindy fortsatte på dd ett tag till. snacka film?! haha ja som e sämst på det :P

ball hade vi iallfall och när jag va hemma lite efter 2 ville ja bara ut. så jag fortsatte dricka i hopp om att någon skulle ut. men blev ingen så däcka vid halv 4. najs.


idag vill jag till stranden. men alla e över klena och ligger hemma och e bakis. jag e dock pigg.


blir hem till gudny ikv. sova där. har ju balen imon.

NERVÖS

Av Johansson - 30 maj 2009 16:20

igår blev de musiktävling hos thomas. sen drog vi ut och kasta pil och käka.

drog hem till hanne

drog till brese

drog till etage

stack hem.

vet inte var det gick fel. borde haft  skit kul igår. men inte de.

idag sov jag till halv 1. skulle mött han i stan 11. fan


gråtit 4 ggr än så länge. lyssnar på pan flöjt musik.

försöker slappna av och låta alla känslor komma.

få ut allt. det är inte så lät som det låter.



mycket kul folk på brese igår iallfall. synd man inte va på topp för då hade man haft riktigt kul.


ha de brao

Av Johansson - 29 maj 2009 10:24

har blivit mycket nu på senaste. har fullt upp med jobb skolan och förberedelser för studenter.

har väl smällt ca 4000 på två dagar nu. men det känns ändå bra.

i onsdags var det skolan och shopping med gudny. hittade en klänning,lack och så. sen va det hem och vila lite innan jobb. blev sen 10 timmar jobb. räknade och har fått 92 timmar denna månaden. gott de.

igår va det hem efter jobb. försökte sova två timmar men funkade inte. så stack in till stan och mötte emma, sen va det läkemedels utb. ganska kul tjej som föreläste. få personer kan göra hsl och sol så kul som hon kunde :P

sen drog jag in till stan, skulle hjälpa syrran hitta exament kläder. sjukt tråkig är hon. sa nej till allt jag tog fram. till slut skicka jag in henne i provrummet sen gick jag runt själv. blev en blus som hon ska ha till dom över heta jeansen jag hitta åt henne för ett tag sen.

sen kolla man lite till sig sj. blev mascara, hittade skorx2 (som ska inhandlas idag) och fixade även med mickis, saras OCH emys student presenter. härligt att ha det gjort. sen blev de fika.

på kvällen träffa jag fia och cindy och käkade och drack lite på DD. vid 22 va jag hemma och då va det sängen direkt.

idag blir det in till stan. shoppa lite till. sen ska man träffa thomas ikv :D:D överlänge sen det va bara han och jag. blir iallfall pilkastning och nashos supreeeeeeem. najs!


lördag? kanske utgång? får se vad kvällen erbjuder. på dagen ska jag iallfall shoppa mer. ta kål på mig!


någon som har en stålande ide på vilken typ av smycken ja kan ha till min svarta bal klänning?

eller till min korta vita student klänning?

anyone?

i guess not!


Av Johansson - 27 maj 2009 09:49

då har man håltimme in skolan nu. ganska skönt ska gudarna veta.

eftersom det trillat in lite pengar på kontot idag tänker jag röra mig in till stan. kolla lite inför studenten och förhoppningsvis hitta en lockande lunch


imorse kunde jag inte sova. låg bara och njöt av tystnaden i sängen.

kommer ut i kylan och håller på å dö.

skönt att EH va öppet så kunde man värma sig med en chai.


det är sjukt kort tid kvar av skolan nu.

konstig nog kommer man sakna de. kommer ju att bli mer skola i framtiden. men just nu blir det bara jobb. kan vara skönt det med.


imon spenderar jag dagen med Emma från jobb. häftig tjej den. vi ska på läkemedelsutbildning och få se hur listorna (som vi skrivit under 150 ggr) ser ut. jaja skönt att det är med Emma iallafall.

efter det ska man hjälpa lilsyrran att hitta examens klänning. och antagligen lite mer än så, kommer nog bli kul.

jag och min syster i samma affär är kung haha.


nej nu får fan gudny skynda sig hos läraren.

:(

Av Johansson - 26 maj 2009 11:10

krya på dig...


2009 året av hjärnblödningar?

Av Johansson - 25 maj 2009 12:06

har haft the most wonderfull weekend.

fredagen blev ju mysig hemma hos cia. fick faktiskt stömavbrott på riktigt haha. sen drog jag till etage efter det med jenny P och jenny S

över ball hade vi. träffa några av Jenny S kompisar där och den ena killen va typ 2m lång haha de gilla vi :P

blev massa alkohol och mys senare den natten med :)


lördagen spenderade jag mest i sängen. senare på kvällen blev det grillning och kubb cup :P kom faktiskt 2a!!! haha


söndagen blev det riktig tv dag med tacos. gott som fan va det med. blir reheating ida <3 vi gillar de :P



tror nog att jag är riktigt kär nu. känns som om vi funkar mkt bra ihop :) 

Av Johansson - 21 maj 2009 19:13

nu e det snart dax att röra sig mot jobb. helt ok faktiskt. e ju helg ob :D najs.

blir en lönt på ca 8500 ut nästa månad. ganska gott eftersom jag bara jobbar när någon e sjuk.

snart börjar mina hektiska veckor. 4 studenter + min egen. pappa roach konsert och student bal.

innan det ska det shoppas massor!!

i helgen är jag extremt fullbokad. freda e de strömavbrotts kväll hos cia MYS! ost och kex och någon flaksa vin. kan inte bli bättre synd bara att cindy inte kan komma :(

nä nu ska jag kränga innan jubb. ha de brao

Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards