Alla inlägg under januari 2009

Av Johansson - 31 januari 2009 18:21

jag sitter hemma. min mobil tjuter i ett. alla frågar efter mig.

skönt faktiskt känns bra att ha så många underbara personer i mitt liv :D

men efter igår så kan jag inte hjälpa att jag undrar.

är jag bara önskad på fester?

i veckorna är min mobil ganska tyst. visst slänger folk iväg ett mess och tackar för senast och vill planera saker inför helgen.

men träffar inte folk i veckorna. blir typ bara träna träna träna.

men på helgen vill alla ha mig. är jag bara kul när jag festar?

jag menar folk jag precis lärt känna vill att jag åker iväg med dom på massa resor. kommer vara mycket bortrest i år känner jag.

men och andra sidan umgås jag typ bara med folk som har jobb och då blir det ju helgerna när man e ledig.

trivs bäst med dom som e 22 och uppåt. vi ligger på samma nivå liksom.

finns ju vissa som alltid umgås med yngre folk. men det har aldrig varit min grej riktigt.

men ligger man sj på den nivån så varför inte =)

Av Johansson - 31 januari 2009 18:17

va i bowlingen precis.

fick åkles mirakel mat så nu mår jag okej.

kom på att jag råkade klämma bröstvårtan i ögonfransböjaren igår.

RÅKADE FAKTISKT!

inga detaljer på den tack :P


Av Johansson - 31 januari 2009 14:53

trean var att gå och handla redbull haha

just nu e det bakning som gäller. mår fortfarande dåligt trots min magiska dusch.

jag har sån sjuk ångest å är så jävla besviken på att folk inte brydde sig igår.

precis allt kan ha hänt mig inatt. jag vet inte.

jag får aldrig minnesluckor.

men idag har jag bara små biler från kvällen.

har en sjuk ångest. fattar inte hur det kunde hända egentligen. visst jag har inte ätit sen lunchen i skolan. men drack väl inte så mycket?


jag vet att jag alltid är den ordentliga. som alltid löser allt tar hand om alla.

varför gör ingen det till mig igår. jobbigt att ringa för att se om jag e hemma eller?

visst jag hade 8 meddelande i 3svar. alla från gudny. hon undra var jag va någonstanns.

men dom som såg hur full jag va. vad gjorde ni?

Av Johansson - 31 januari 2009 12:37

dagen andra ansträngning. skriva blogg.

igår stack jag till cindy direkt efter matchen.

hade så sjukt jävla roligt haha bara hon och jag dansa & drack som fan.

obs! filmer finns!

sen drog vi till bowlingen. planen va att jag skulle ut. men va för full..

tog mig typ 2 timmar att komma hem. somnade på vägen. tur inget allvarligt hände!

väl hemma fick ja ta ett samtal i den stora vita telefonen. not fun!

sen sängen. och den ligger jag fortfarande i. och mår som jag förtjänar.


jävla kul att folk seriöst lackar för jag inte drar med ut. fuck of liksom. jag gör va fan jag vill och har du problem med det så stick!

för förhoppningsvis finns det fler än jag i ditt liv!

Av Johansson - 30 januari 2009 16:03

haha vad ska man säga

jag och gudny va värsta aktiva på lektionen idag.

skrev dikter till varandra som sluta på 2a4 haha.

kommer på bloggen sen men e skit stressad nu. om 55 min ska jag va i rosengård och ska käka å packa innan

Av Johansson - 29 januari 2009 22:40

och e så glad nu :D

livet e så underbart och allt bara funkar perfekt

jag har han i mitt liv

jag har massa feta fester med olika vänner. kul som fan!

har 2 jobb!!! vem sa att det är svårt att få jobb!?

har massa kul resor som väntar :D

träffar mycket nytt folk och tar upp kontakten med gamla vänner.

och mitt rum börjar arta sig :D

älskar bilderna från 2008 som jag satte upp på mig vägg.

har planerat att skriva ut fler i färg. å göra ett stort kollage där vännerna ska få skriva kommentarer på bilderna :D

jag gillar alla bilder. fast vi ser hemska ut på dom =)

speciellt gillar jag en gruppbild.

alla göra fula miner och ser så glada ut =)

älskar mitt liv. och efter all skit

så tycker jag att det är skönt att det har vänt :D


Av Johansson - 29 januari 2009 22:35

efter matchen stod vi å snacka lite med emma och lea.

skrattade som fan åt matchen och vissa tbbar vi gjort :P

inte direkt någon mega seriös match ju :P

matte kollade på matchen vilket va jätte kul :D har varit med han hela dagen haha riktigt ball kille den :D

när vi sitter i bilen påväg hem kommer cindy med värsta ideen. DD å grogga :P

så of we go och jag kan ju berätta att jag dansa så bra linedance att jag fick en grogg av ägaren! najs!

cindy och jag planerade även för imon. ska kröka hos henne efter matchen sen bowlingen. ska se om jag kan få med henne ut sen me :P

kommer nog bli skit kul :) länge sen vi umgicks bara hon och jag.

och när det e vi två e det alltid sjuka grejer på G

Av Johansson - 29 januari 2009 22:31

ja träningmatchen idag va väl kul som vanligt.

älskar ju verkligen laget!

spelade lite annorlunda idag eftersom vi sakna en del som låg hemma.

bland annat bildade jag my och mickis en kedja.

älskar att spela med mickis. hon syns överallt och hon ser alltid en. hon gör det så lätt att briljera haha

blev 2 mål och en assist för min del idag. Lonnie va inte glad haha så resten av matchen hade jag typ 2 på mig haha men gjorde inte mig något:P

vi förlorade iallafall med 10-7

kanske inte så konstigt när vi möte en föredetta interspelare!

imon e det höllviken och tyvärr e sara borta då :( hoppas hon e tillbaka inför klagshamn. hon behövs!

jag kom på typ långt efter matchen att jag kanske spelar uppe imon. får hoppas att det går lia brao då!



Ovido - Quiz & Flashcards