Alla inlägg under januari 2010

Av Johansson - 28 januari 2010 10:24

orkar verkligen inte med att vara där för alla eller ens någon för tillfället. jag bokar upp mig hit och dit och vem kommer i klämm? jo jag,

så medan jag hjälper folk men allt möjligt står jag och mår skit i mitten. för utöver de heltidsjobbet jag har med mina vänner har jag ett riktigt jobb och egna intressen typ innebandy. som jag aldrig får tid för.

ganska jobbigt detta. idag e de jobb till 21 sen e det utgång. inget jättestort bara hämta vipkort. men blir sent nog ändå och tyävrr jobbar jag 7-14 på fredag. kräääk på de

sen ska jag ut me jobbet fredag kväll.

hallå zombie!

nej detta känns verkligen inte bra :(

solong losers

Av Johansson - 27 januari 2010 10:22

blir så jävla lack. seriens viktigaste match i söndags och folk som nt tränat sen början av december fick spela eftersom vi inte e folk. och dom orkar inte står som förstenade vid mittplan och glor.

förlust 6-0 satt hårt som fan men vi får bita ihop och komma och träna istället.

gör folk de då? nej fö helvete matcher kan man spela men e för skadad för att träna. dålig som fan

inga tränare igår heller. sjukt dåligt.



igår va jag på media market och köpte

hårfön stekpanna kastrull hörlurar och de bästa av allt batterier!

Av Johansson - 18 januari 2010 14:34

bandyn känns sjukt spännande just nu.

tack vare ett oavgjort mellan burlöv-lugi igår ligger vi just nu på andra plats i serien med en match mindre spelad än både 1an 3an och 4an! de e ifs en svår match mot burlöv men om vi fortsätter spela som vi har gjort ska det säkert gå hur bra som helst.

riktigt skönt. e helgen väntar match borta mot finn. ett annat topp lag som vi tyvärr förlorade mot sist. och som ligger på första plats nu. vinner vi går vi om dom. både mot dem och mot lugi förlorade vi med udda målet efter att ha haft övertag större delen av matchen.


sitter i telefon hela morgonen ringt massa till jobbkompisarna för att planera lite ölande på lönehelgen. ska bli grymt kul. vi bjuder även  in vikarierna vilket ökar chansen för en lyckad kväll ytterliggare :)

ska snart fika med jenny sen blir de nog att träffa cia när hon vaknat. vi har iallafall snackat om de.

jaja nu ska jag återgå till min mobil.

solong losers

Av Johansson - 15 januari 2010 08:48

Hannieh är en trevlig glad tjej som jobbar natt på mitt jobb. Nästa varje morgon jag byter av henne möts jag av en redbull och en grön filt på bänken utanför våran arbetsplats Hon satte ord i min mun och jag gillar de. Kom på de bästa sättet att beskriva perioden 090615-idag. Ordet är under stimulerad! Jag kommer ihåg att jag kunde jobba natt sen gå i skolan sova två timmar träna och sen jobba natt igen. Hela veckan och ändå orka dra ut efter helgens matcher. Jag va kung av livskvalité. Nu känns de jobbigt bara att åka till träningen. Att ens byta om till den. Utgång är inte ens kul längre eftersom jag vet att kommer ta längre tid i duschen dagen efter för att få bort sminkrester. Jag har blivit tjock och lat. Något jag tidigare skojat friskt om. Men nu känns de bara deprimerande. Ska man verkligen sakna livskvalité redan innan man fyllt 20 år? På tal om fylla år? Grattis sara som nu kan handla själv på bolaget:) Och grattis zilha på jobb. Fast vi pratar väl tyst om hur gammal hon ar haha! Jag gillar förresten mina kollegor. Vi ar oslagbara och super duktiga på alla sätt :) tror faktiskt vi ar en klockren arbetsgrupp och vet ni va? Vi ar en av få arbetsplatser i vården som har medlålder på under 30 :-D Gott e de!

Av Johansson - 14 januari 2010 21:55

long time no read? jaja

hur ska vi snabbt summera senaste tiden.

lilla systern min har blivit 18 :) så sööött

självklart bjöd storasyster på party för henne och hennes vänner.

dock ganska skrämmande att cia vill ha "hårda tag" med 17 årig POJKE!

skäms cia!


för övrigt e det massa jobb hade faktiskt bredvidgång idag. söt tjej från halmstad som verkligen låter som den perfekta tjejen för thomas? ja fråga inte ens.


rätt mkt sjukdom och mat i denna veckan. va på middag hos cia både tisdag torsdag. vi satt tillsammans och käka smaklös köttfärssås och underbar chicken green curry. båda två förkylda och febriga som fan... ingen vacker syn.

idag jobbade jag sen snabb fika med fia och sen träning. som alltid med inget folk. synd....!

imorgon e de jobb sen ska jag tro det eller ej träffa gudny. ett tag sen de ja. kommer nog bli trevligt de med :) sen e de såklart match på kvällen.

lördag e det kolla herrarna i derbyt :P sen ska vi äta (förhoppningsvis) underbart god lax hos cia på kvällen. tidigt i säng och match söndag morgon. sen e det lugnt.. andas.. SOVA!


för övrigt har jag slutat använda balsam. mest för att jag inte vet vilket jag vill använda.

måste klippa mig med. kanske lite mer åt syrrans håll? :)

Av Johansson - 3 januari 2010 15:00

sitter hemma nu och pillar musik. ganska trevligt.

idag väntar familje middag :D dock fias familj men vem klagar. har varit med på alla deras middagar typ i snart 4 år. typ ca något sånt. låter bra iallfall

fast egentligen logga jag in för att berätta om min sjukt goda macka.

nog 2009 års bästa chansning.

tarester från julbordet

jag valde julskinkan

kalas köttbullarna (min mámmas recept som rakt av äger)

cheddar ost

präst ost

grädd ost

ta en fin jädra skiva bröd på med allt och krydda efter smak. sen in i ugnen tills kanterna e krispiga och osten seg. sen e de bara att njuta som fan!

gotte

nu väntar tacooooos


dagens citat: kanin mamman i bambi

 

"kan du inte säga något snällt så säg ingenting alls!"

:P haha

Av Johansson - 2 januari 2010 21:52

nyår va trevligt. kallt som fan men trevligt :D

det ända som e synd va att man jobba så man va inte där förrän jätte sent :(

dock va min kära brukare riktigt glad denna dag och jobb bara flög förbi :) massa musik och snack hela dagen så kom till martin och cindy med ett gott humör :D

dock missa vi 12slaget haha illa :P

men allt som allt ett trevligt avslut på året. nu börjar 2010 hoppas de blir lika bra :D

Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards