Direktlänk till inlägg 20 april 2011

jag är awesome!

Av Johansson - 20 april 2011 23:59

sitte på jobbet igen å har varit sjukt effektiv. inte nog med att man fått iordning alla boende man har även moppat strykt skjortor( för första gången :D ) samt diskat undan. känner mig duktig.

snart ska jag baka banankaka! undra om de e gott, säkert nån som tycker om de.

idag har boendet fått ett gigantiskt påskägg. fettosuperstar på gång!

tur jag inte är en sån "träna inför beachen 2011" typen. för de hade gått skit dåligt för mig!
cia har ingen mobil :P det e ball. för om hon itne får igång den snart kommer hon kunna ansöka om plats på boendet. :P

 
 
Ingen bild

Cia

21 april 2011 10:18

ASG!!! Ja jag känner mig naken utan den =(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johansson - 29 juni 2011 01:08

dax för ett nattpass igen då!   sen sist har det varit midsommar. den roligaste än så länge faktiskt :) som vanligt firades de hemma hos Anderssons och johanna hade några klasskamrater med sig. som den sociala varelse jag är tyckte jag det va ski...

Av Johansson - 23 juni 2011 23:11

sitter på jobbet igen. som vanligt helt färdigarbetad.. iallafall just nu. dagen har väl inte varit så himla kul. sov en jävla massa sen sola handla duscha äta å tillbaka igen.   inatt ska jag ge mig på att rulla dom sista köttbullarna. har s...

Av Johansson - 23 juni 2011 02:32

hej alla vänner! dagens outfit e en stor jävla vit t-shirt å ett par vanliga svarta tråkiga leggins... intresse? nej! sitter på jobbet som vanligt när jag ger mig på denna aktivitet. känns som om de bara är små 14 åriga tjejer som bloggar egentlige...

Av Johansson - 19 april 2011 23:09

sitter på nya jobbet på ett lss boende i malmö, ganska najs ställe! känner mitt smått inkastad som gått brevid tre gånger och nu sitter helt ensam i ett helt hus. och ska jag vara ärlig så är jag sjukt rädd! :( här har liksom varit inbrott förut,...

Av Johansson - 3 januari 2011 10:32

så nu har jag fört över allt i min tuttkalender och kommit på att den e full. så måste rensas lite. börjar med att plocka bort all dålig inställning följt av all dålig attityd. sen plockar jag bort att skitsnack. alla fake människor och alla puck...

Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards