Alla inlägg under september 2008

Av Johansson - 29 september 2008 22:04

jag måste vara tillsammans med hela jävla världen! seriöst igår träffade jag freddie vi åt pizza och solade. vi umgås mest för att ingen av oss hade något bättre för sig. och sen börjar snacket direkt och folk frågar om vi e tillsammans igen. och nej det är vi inte, och lär aldrig bli igen. vi försöker vara vänner han och jag. och med försöker menar jag inte (som någon trodde) att vi umgås och sen råkar knulla. utan vi bråkar, hela tiden, om allt möjligt. att hela världen hade ett sånt intresse i vårat förhållande är ju bara sjukt haha.


när två som tvista

varandra mista

vill hjärtat brista

och hoppet dö

de mötas sedan

och så har svedan förmildrats redan

av vårens snö.


det var ett utdrag ur en dikt från lord byron 1819 :)


men jag kan skriva själv med. en tråkig samhälls lektion skrev jag faktiskt en liten dikt om gudny :P haha


Gudny är söt

och lika het som gröt

ibland kan hon krångla

men jag gillar henne mest när hon vill hångla

jag ska pippa henne på toan

och några andra som vill vara med e simon och johan

hon har en söt liten gumpa

men sorry grabbar detta e min stumpa

hon har jätte stora bröst

och säkert en underbar sång röst

men den får jag aldrig höra :(

för vi har alltid en massa snusk att göra


haha gudny va skit sur för att eva stigsdotter är en idiot och för att hennes mamma va jobbig :P så jag muntrade upp henne lite.

Av Johansson - 28 september 2008 21:21

då sitter man hemma igen och kollar runt på youtube. rätt mycket betner. men vad ska man säga han äger!

det jag sitter och funderar ut när han pratar om ebba von sydow är hur mycket jag hatar alla fans.

jag menar inget illa eller jo det gör jag nog, men asså jag hatar idioter som dyrkar andra människor. visst är jag lite så själv. jag menar jag älskar verkligen personer som betner, hela min vägg på rummet är täckt av gamla krönikor från alex schulman... och jag kommer fram till varför jag gillar att lyssna på dessa personer. just för att jag beundrar att dom kan vara så raka och ärliga. jag  menar alla ebba von sydow groupies kan ju få berätta för mig vad det är ni beundrar med henne?

söt och kan kläder. eller inte ens det. hon berättat vad HON gillar. det e ju faktiskt inte alla som anser det vettigt. och handlar inte hela den här mode grejen om att hitta sin egen stil? eller har jag fel då? men hur kan man göra det när man bara försöker se ut som någon annan?! och hon riktar väl sin blogg åt typ 17 åriga tjejer. men hur fan ska dom kunna köra hennes race med 1050 i månaden?! nej usch jag förstår verkligen inte vad man ser hos såna människor. jag har ju mina idoler för att jag gillar vad dom står för.


har kommit på mig själv med att bli en såndär äcklig vardags bloggare. usch pii å blää. så nu ska jag börja med lite mer tankebanor från min sida. snart kommer det ett inlägg om feta människor. och dom som känner mig vet ju att jag har en hel del å säga där ;) sen känner jag att jag snart kommer hoppa på folk här. personliga saker haha skulle tippa på att det kommer någon gång i veckan. beror på när sista droppen kommer.

såg happy feet igår. me looove

Av Johansson - 28 september 2008 12:48

Fredagen finns det inte mycket att berätta om. va dd och bowlingen sen hem, roligt va väl att jag och freddie kom överens hela kvällen.

lördagen va de upp tidigt. jag och fia skulle shoppa i malmö. blev dock bara mat inhandlat :P nej vi handla lite tröjor å underkläder men vi va så jävla bakis så de mesta av tiden satt vi å åt något :P

på kvällen va det bowlingen. och vem ska få dubbla drinkar ju då ;) ERICA!

lea e kass på bowling :p sen va det utgång. de va ja simme,cindy,johan,thomas,cia,martin väl där träffa vi sonnie och bella.

jag spela black jack och vann en massa pengar :D vid typ 4 drog vi hem igen. palla inte med stället. vi va på deep föresten haha,

kan ju lugnt säga att detta var fördomarnas kväll (inte så bra på en gay klubb kanske) men cindy fällde ändå den roligaste när vi va ute. vi diskuterade svullna magar och hon böjer sig fram mot mig och säger döds seriöst "vet vad man får svullna magar av? ris! som kineserna" haha om jag dog :P

ikväll blir det bandy. skulle egentligen dit med thomas andersson men han fick jobba över :(

jaja nu ska jag iväg och sola iallafall mysigt =)

Av Johansson - 24 september 2008 22:27

idag har min blogg fått fler besökare än vanligt. typ de dubbla. alltid kul ju =) måste bara berätta att jag inte anklagar lea för vad som hände mellan henne och freddie. hon visste inte att han hade flickvän eller ens vem jag var. anledningen till att jag känner lea och att jag ens spelar i håkanstorp är dock pga den kvällen. vilket jag nog ändå är glad för. freddie var iallfall den som gjorde fel då, inte lea.

men gumman du vet att jag hellre hade hört det från dig. och du vet att jag fortfarande känner mig sviken av dig. vi umgicks väldigt mycket innan jag fick veta och känner mig fortfarande sårad av att du kände att du inte kunde prata med mig om det.

sen vill jag även säga att det aldrig kommer vara något mellan mig och freddie igen. så folk kan sluta tro det. bara för att vi umgås betyder inte det att vi är tillsammans. och även om han säger det (om det nu är sant att han sagt det) så kan jag garantera att så inte är fallet.


Av Johansson - 24 september 2008 15:30

okej nu ska jag försöka få med allt.

jag och freddie hade det verkligen jätte bra. klart vi hade våra svakor men vi funkade ändå bra över lag. sen fick freddie ett kvälls jobb. vilket för oss innebar att vi inte längre kunde träffas som förut. rättare sagt kunde vi inte träffas alls. blev att vi träffades och tog en cigg runt 23 men mer än så va det inte. detta tog väldigt mycket på oss för som dom flesta vet så umgicks vi HELA tiden.

under denna tiden tröttnade jag på att sitta hemma. jag ångrade verkligen att jag inte tagit mig mer tid för mina vänner. och otroligt nog fanns dom flesta kvar. :) jag började träffa vännerna varje måndag-fredag och hela veckan pratades det ju om vad som skulle hända på helgen. och jag tröttnade på att utnyttja mina vänner för att freddie inte kunde. och det va skit skönt att ha dom tillbaka i mitt liv. så jag började träffa dom på helgerna med. fast jag kunde varit med freddie istället. redan här började problemen. en fredag hade jag och hanne berstämt att vi skulle ut. min första riktiga utgång :D och när freddie skulle köra mig in till malmö dumpade han mig. för att jag inte tog alla chanser att träffa honom. kan förstå att han blev ledsen men vi skulle ju ses efter och umgås hela lörda och sönda. men vi löste det. vi blev tillsammans igen. sen kom ju den berömda lag festen. och då kom jag inte in på slagt. freddie hade redan gått in och hans mobil va död. det va inte direkt meningen att vi skulle hem till han. men så blev det och inget hände. verkligen. satt ju bara och försökte få tag på freddie. efter detta blev freddie som förbytt. har aldrig sett dessa sidorna av honom innan. han loggade in på mitt 3 konto och min msn. stal mina tidigare från datan och snokade i min telefon. han dumpade mig varje dag i typ 2 veckor och jag var helt knäckt. jag ville bara att det skulle vara han och jag. ville att allt skulle vara över och att vi skulle kunna fokusera på oss igen. men freddie har aldrig släppt sina misstankar.

han krävde att jag skulle sluta spela i håkanstorp. sluta prata med han. och då satte jag ner foten. för jag offrade allt för honom. men innebandyn NEJ!

 när jag skulle till träningen en dag så frågade han var jag va. och jag satt på bussen så de skrev jag. men för att slippa krångla hoppade jag av på värnhem och han blockade sen upp mig där. när vi kommer till hallen står freddie utanför skit arg. påstår att jag döljer något och visst det gjorde jag. men bara för att jag inte orkade bråka mer. jag ville bara att vi skulle lägga ner allt och sluta göra slut. jag ville verkligen bara va med Freddie.

men han dumpar mig. framför hela mitt lag. framför en hall full av främlingar. och jag böla som fan i typ 2 veckor efter. men sen började vi prata igen och blev vänner. och jag tänkte att han fan skulle få kämpa för mig. jag skulle inte bara ge mig igen. när det va ministry of sound så skulle vi träffas. och jag tänkte att vi kunde festa tillsammans. vi skulle ses där. men jag kom iväg sent och när jag står i baren och har varit inne i 5 minuter skriver han till mig "om jag hittar dig e du körd HORA" och alla vet att jag inte klarar av det ordet. men många vet inte anledningen. och den kommer inte idag heller. det var då allt tog slut. vi åkte till göteborgs cup dagen efter och hela helgen skickar freddie sms till lea och ber henne rapportera till freddie om jag prata med någon kille. dom smsa även om annat. om att han själv ville berätta att han varit otrogen mot mig. med lea. så det var så lea kom in i mitt liv. genom att freddie kände sig ensam när jag spela SM i göteborg och sökte närhet hos lea. vi hade varit tillsammans i ett år då. och totalt blev det 2,5 år.

så alla som trott att jag e svinet i detta kan ju bara ändra uppfattning. jag har aldrig varit otrogen eller ens nära att vara det. men freddie var. så alla kan ju bara släppa detta nu?! för jag hatar otrohet. och freddie gjorde ju itne den saken bättre.

Av Johansson - 23 september 2008 23:53

tänker berätta vad som hänt. har diskuterat mycket med freddie idag. och jag är trött på att alla ser mig som en dålig tjej. för det är ja inte. men ska inte skriva ner vad som hände nu. för jag ska va i skolan om 8 timmar. men det kommer.

Av Johansson - 21 september 2008 11:10

okej då va det hos annie igår då. hade väldigt trevligt faktiskt. tog det ganska lugnt vilket va skönt. dock va de ju andra som inte tog det lika lugnt. haha :P vi spelade iallafall sanning eller konsekvens. den elaka versionen. vilket slutade med att jag tvingades kyssa andree. och hångla i 30 sekunder med annie. snälla någon ta bort detta haha. roligt va också när fredrik drack shotar ut andrees navel haha eller stod i underkläder å smörjde in sig me lotion. eller kanske när han hade fille i knät och smiska honom hahaha. alla finns på film med :P

vid typ halv 3 stack vi vidare till arlöv. fortsatte lite hos liven men när eva kom hem stack vi igen. då kom pache me förslaget "vi hade kunnat gå hem till mig och sjunga britney spears toxic" haha asg :P

sen fick man ju höra att alla tror att jag är en slampa, spännande.

sen har jag blivit sjuk :(

Av Johansson - 20 september 2008 13:33

haha ja då va det ju party igår igen. dd me fia. fick en chans att prata ut med thomas brodd vilket va skönt. spelade å vann en massa pengar =). bråkar nu med ägaren på DD. för han inte hade mat till mig inatt. fick åka till midhem. TACK SIMME! sen vann jag bowlingen så lea du är skyldig mig en drink! haha nu e det sova som gäller.. blir hos annie ikväll. spännande spännande kan jag lova haha. hare

Ovido - Quiz & Flashcards