Alla inlägg under februari 2010

Av Johansson - 27 februari 2010 11:34

mitt lösenord måste cirkulerat rätt bra...

har inte orkat skriva på ett tag kanske för att jag under februari kommit upp i 34,5 timmes övertid. sen har de bandy festa å umgås på det också. sjukt stress.

iallfall så har jag nu e laptop som jag fick när jag fyllde 20 förra veckan.

har även sjukt bra på jobb och 45000 kr rikare. ganska gott de.

igår va jag ute med Zilha som är en tjej på jobbet som jag verkligen gillar. hade riktigt kul åt henne igår haha men ble hem  tidigt för mig eftersom de e min 20 års fest ikv. jaja nu ska jag äta frulle 6 duscha sen ska jag vaxa benen för första gången. najs

Av Johansson - 4 februari 2010 12:19

jag började städa igår. konstigt nog va de riktigt kul. och känns bra

massa kläder som jag slänger. massa kläder och en del möbler till de som har behov av de. jag gör goda gärningar. och jag mår bra av de.

kollade i min gardrob och hittade något som jag verkligen inte ville se.

massa gamla utklipp om alexandra mannen.

"träffar 13 årig flicka och får oralsex flera gånger i sin lägenhet"

"träffar 14 årig flicka och tvingar henne till oralsex en gång i sin lägenhet"

"träffar 14 årig flicka klär av henne och stoppar fingrar i hennes analöppning på sitt kontor"

 

de e ganska jobbigt att läsa och minnas det. ganska jobbigt att se bilderna på honom. och att veta att han är inte tillräckligt långt bort.

hade faktiskt glömt det. förträngt de.

länge sen jag fick några brev om honom. jag mådde bra av att inte veta.

nu ska jag snart hem och förtsätta städa. ångest.

massa inköp idag med. tvätt osv.

jag e så duktig

Av Johansson - 1 februari 2010 12:32

helgen har varit sjukt trevlig. började redan i torsdags med förfest hos henke sen iväg till etage för att hämta våra vip kort.

något som alla måste se är krigarens salsa. haha jag dör.

fredagen var de ut med några från jobbet. va dock sjukt trött så blev hem redan 1. lördags natten spenderades på jobb med sjukt bra lön :p gotte.

söndagen var det match som vi vann. 3-1 vilket va härligt. vi spela riktigt bra. nästa helg väntar lugi och de e måste seger.

sen sov jag lite sen fikade jag med zilha från jobb. sjukt kul hade vi haha dom som gick utanför måste trott vi va sjuka haha.

nu e de snart dax för jobb igen. :( trött som fan men får gå.

Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards