Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Johansson - 29 juni 2011 01:08

dax för ett nattpass igen då!


sen sist har det varit midsommar. den roligaste än så länge faktiskt :) som vanligt firades de hemma hos Anderssons och johanna hade några klasskamrater med sig. som den sociala varelse jag är tyckte jag det va skit kul! :D

blev en ruggig fylla för mig eftersom cia plötsligt dragit tillbaka mitt shot förbud. att jag sen satt med super shotande kirsten gjorde inte saken bättre.

lite mindre kasedans i år men å andra sidan fick jag springa runt med ett par enorma bröst gjorda av spettkaka. :S ja...

kvällen fick dock ett litet tråkigt slut =(.


lördagen spenderades hemma hos mig med mys middag för att sen stötta thomas i sitt pyroman:ande i bokskogen. samt besöka "spök"hus.


söndan sov jag nog mest bort? tror jag? kommer faktiskt inte ihåg :P

måndagen bjöd på bio och middag med Elin Assarson efter att vi röjt undan på cias uteplats. sommaren på uteplatsen e ju i farozonen! :P


imorn ska jag skräma bort folk genom att dyka upp på stranden i bikini med sara och cia. sweet. hela stranden för oss själva efter de.


jaja thats it for now

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad ska jag göra efter sommaren?
 Börja med dansen igen
 Fortsätta spela innebandy
 sluta på alla idrotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards